یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: به عنوان عضو کوچکی از مردم لرستان شرمسار خانواده‌هایی هستیم که میانگین یک تا چهار جوان بیکار در خانه دارند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، محمد بیرانوندی در نطق میان دستور نشست علنی امروز چهارشنبه 10 خردادماه مجلس شورای اسلامی خود با تسلیت ایام سوگواری رحلت پیر، معمار کبیر و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، گفت: در آغازین روزهای ماه ضیافت الهی برای سربلندی تمامی روزه‌داران و ملت اسلامی دعا می‌کنیم و به نامزدها و منتخبین انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا خسته نباشید و تبریک عرض می‌کنم.
وی انتخاب مجدد برای ریاست جمهوری را به حسن روحانی تبریک گفت و خطاب به وی و کابینه‌اش توضیح داد: به عنوان عضو کوچکی از مردم لرستان شرمسار خانواده‌هایی هستیم که میانگین یک تا چهار جوان بیکار در خانه دارند و متاسفانه باید هر ماه به جای حضور در مراسم‌های شادی آن‌ها در مراسم ترحیم برخی از این جوانان حاضر شویم. خدایا تو نگذر از آنانی که می‌توانند اما در حق این ملت کوتاهی می‌کنند.
این نماینده مجلس اضافه کرد: آقای رئیس جمهور برای انتخاب شما تمامی اقشار در خرم‌آباد همچون فرهنگیان، کارگران، پیر و جوان به میدان آمدند اما همه آن‌هایی که هم‌صدا شما را صدا و در روزهای تبلیغات به پیشوازتان آمدند و محوطه قلعه فلک افلاک و خیابان‌های شهر را سرشار از حضور گرم خود کردند و یک صدا آسمان شهر خرم‌آباد را پر از طنین روحانی کردند؛ خنجر خونین بیکاری مردمانشان را در پهلو دارند و زبان جوانان خرم‌آباد می‌گویم؛ شما را چشم در راهیم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان نطق خود گفت: به مردم شرافتمند لرستان اطمینان می‌دهیم که با همه توان، بی‌لکنت زبان، بسیار شفا و روشن از تمامی حقوق معطل مانده شما دفاع خواهیم کرد.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش انتخاب هیات رئیسه سال دوم مجلس دهم را نیز تبریک گفت و افزود: مردم بزرگ و فهمیم ایران عزیز با احترام به تمامی شما از اینکه دگربار عظمت اتحاد و احساس مسئولیت خود را در 29 اردیبهشت سال 96 در برابر دیدگان همگان قرار داده و مصمم‌تر از قبل 40 سالگی خردورزی و عهد خویش با انقلاب اسلامی را فریاد زدید قدردانی می‌کنم.
وی با بیان اینکه حضور بیش از 40 میلیون نفر مردم ایران در پای صندوق انتخابات پیام‌های بسیاری داشت، اضافه کرد: این پیام‌ها می‌گوید؛ جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه عظیم مردمی یکی از پرنفوذترین و مقتدرترین کشورهای منطقه است، حاکمانی که از مردم خود بریده‌اند و به قدرت پوشالی و وابسته به صلاح نظامی دل خوش کرده‌اند پای از گلیم کوتاه خود بیرون ننهند و با ملت هم‌صدای ایران با احترام سخن بگویند چراکه ملت متحد و شعاع ایران از هیچ تهدیدی نهراسیده و نمی‌هراسد.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران بر اساس اصل تنش‌زدایی و گفتگوی تمدن‌ها امروز با تکیه‌بر قدرت بی‌نظیر خود آماده تعامل با همه کشورهای جهان و از جمله همسایگان است.




دیدگاه‌ها  

#1 علی 1396-03-10 14:02
بیکاری درد بزرگ ما جوانان خرم آباداست دردی است که من را چندسال است به خاطر آن آواره شهر غریب شده ام آقای بیرانوند دوست داشتنی وعزیز همراه درد بیکاری درد عدم خودباوری ماجوانان لرستان را هم می آزارد متاسفانه اشتغال شهر خرم آباد در اختیار غیر بومی ها قرار گرفته است کاش فکری به حال اشتغال این غیر بومی ها میکردید شاید روزی خرم آباد دوباره مطلق به خرم آبادی ها شد .وسر برزی خورماوه.
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1396-03-10 14:15
واقعا در لرستان و خرم آباد بیکاری باعث بدبختیهای زیادی شد ه ، مثل دزدی ، قاچاق مواد مخدر ،خودکشی ، طلاق و دهها معظل دیگه،که گفتنشون درست نیست اینجا
نقل قول کردن
#3 مردآزما 1396-03-10 16:25
برای من جالب است جناب بیرانوند این متن را در چند جا خواندند از جمله جشن پیروزی روحانی، مجلس ... .
نقل قول کردن
#4 اکبر -ظ 1396-03-10 18:01
درود بر شما این گوی و این میدان .
نقل قول کردن
#5 سپهر 1396-03-11 01:15
بیکاری ریشه اصلی ناهنجاری اجتماعی و بزهکاری در لرستان است ولی برای رفع این معضل فقط شعارهای زیبا می دهند و در عمل هیچ!بهترین سال های زندگی ما جوانان لرستان در حسرت برخورداری از حداقل امکانات و رفاه می گذرند...
نقل قول کردن
#6 شهروند 1396-03-11 01:23
جناب بیرانوند لطفا پیگیر کارخانه های تعظیل شده وتغییر کاربری انان باش از جمله پوست وچرم /پارسیلون/یخجال سازی و اینکه چرا این کارخانه ها به ثمن خیلی نازلی به افرادی با رانت واکذار و قصد فعالیت اقتصادی ندارند .
نقل قول کردن
#7 کاندیدا 1396-03-11 13:03
شرمسار خانواده‌هایی هستیم که میانگین یک تا چهار جوان بیکار در خانه دارند.
جناب آقای بیرانوند ؛ بزرگوار.این جمله و جملات زیبا تر از این را خود ما ؛بی سوادها هم بلدیم .بلدیم چون زیاد شنیده ایم.یک سال از دوره چهار ساله ی شما گذشت.کاش وظیفه ی انتخاباتی را به اهلش می سپردید و ...
نقل قول کردن
#8 محسن 1396-03-11 14:40
نماينده بايد نفوذ داشته باشد بايد لابي گري بلد باشد بايدروش جذب اعتباروبلد باشد
با انشا خوندن كه مشكل حل نميشه
ما بايد يادبگيريم كه براي شهرمون نمايينده هايي انتخاب كنيم كه بتونن حق اين شهرو بگيرن
نقل قول کردن
#9 فاطمه 1396-03-12 16:39
اره داداش منم از اینکه تحصیلات عالیه داشت واقعا باسوادبود وبادرایت از بس غصه بیکاری خورد دق کرد حتی ازمون استخدامی هم قبول شد ولی کس دیگه ای جاش گذاشتن حالا داداشم زیرخاکه و آرزو به دل.
نقل قول کردن
#10 بالاگریوه 1396-03-12 23:00
سلام بنده جلسه علنی مجلس را ازرادیو شنیدم خیلی دوست داشتم ا زمشکلات استان ازاین5دقیقه زمانی که داشتید صحبت کنید ولی اینقدر ازسیاست وانتخابات گفتید وقت برای گفتن مشکلات نشد وفقط التما برای گفتن یک جمله بود کهاونهم ناقص گفتید موسسه توسعه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا