یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: بیمارستان آیت‌الله بروجردی هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "هوشنگ بازوند" در حاشیه بازدید از بیمارستان در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: بیمارستان آیت‌الله بروجردی 97 درصد پیشرفت فیزیکی و نصب تجهیزات داشته است.
به گفته وی بیمارستان تا 20 خرداد تحویل موقت خواهد شد براین اساس بهره‌بردار و پیمانکار ظرف مدت یک ماه باید نواقص موجود را رفع کنند.
استاندار لرستان اظهار کرد: بیمارستان در مردادماه آماده بهره‌برداری کامل خواهد شد و در هفته دولت با حضور مسئولان کشوری افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نداشتن بخش MRI برای بیمارستان آیت‌الله بروجردی نقص محسوب می‌شود ادامه داد: مکاتبات لازم با وزارتخانه مربوطه برای راه‌اندازی این بخش در این مرکز درمانی تا زمان افتتاح انجام خواهد شد.
بازوند با بیان اینکه درانتخابات 29 اردیبهشت ماه مردم بار دیگر ثابت کردند که پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند اضافه کرد: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با حدود 37 هزار نفر عوامل اجرایی و نظارت در لرستان در صحت و سلامت کامل برگزار شد.
وی ادامه داد: از همه مردمی که در جریان انتخابات نتوانستند به علت وجود صف‌های طولانی روی خود را در صندوق‌ها بریزند عذرخواهی می‌کنیم.
گفتنی است استاندار لرستان تاکنون 15 بار از روند احداث بیمارستان آیت‌الله بروجردی در سه ماه گذشته بازدید داشته است.
بیمارستان 230 تختخوابی آیت‌الله بروجردی یکی از مراکز درمانی پیشرفته غرب کشوراست و دارای چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان بوده و شامل 6 اتاق عمل مجهز، 20 تخت اورژانس، 11 تخت دیالیز و بخش تصویربرداری رادیولوژی و سونوگرافی می‌باشد.
عملیات احداث بیمارستان آیت‌الله‌العظمی بروجردی از سال 1385 در پنج طبقه با مساحت 19 هزار مترمربع در حال ساخت است.

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1396-03-10 13:06
آقای استاندار به وعده خود برای تخلیه حریم قلعه باستانی فلک الافلاک و ثبت این اثر ارزشمند در میراث جهانی یونسکو عمل نکردید.این روزها مجموعه های ثبت جهانی شده در تهران و اصفهان و شیراز و کرمان و یزد و سمنان و تبریز و اردبیل و کرمانشاه و خوزستان و خراسان و سیستان و...مملو از گردشگران خارجی هستند اما خرم آباد نگین شهرهای نمونه گردشگری ایران هنوز در حسرت ثبت جهانی قلعه شکوهمند فلک الافلاک است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا