یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای برای تأمین منافع خود، به مردم آدرس غلط می‌دهند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، عباس گودرزی اظهار داشت: عده‌ای فضاسازی می‌کنند که گودرزی وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شد، اعلام موضع کرد و این موضوع را تقبیح می‌کنند.
وی با بیان این که این حسن است که یک نماینده اعلام موضع بکند، افزود: درست است که شاید رأی آن نماینده با طیفی از جامعه موافق و با طیف دیگر مخالف باشد اما خوبی‌اش این است که در کنار جامعه و مردم در این اجتماع عظیم بوده است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: اعلام موضع توسط یک نماینده به معنای آن است که این فکر و جهت‌گیری بهتر می‌تواند مشکلات مردم را حل کند و به معنای دیگر در جهت حل مشکلات مردم قدم برداشته است.
گودرزی بیان داشت: اگر نماینده‌ای بخواهد منافع شخصی‌اش را دنبال کند با توجه به سیاست کثیف امروز، هر جریانی بیاید خودش را به آن می‌چسباند!
وی خاطرنشان کرد: اما نماینده‌ای که کمتر از یک سال است نماینده مردم در مجلس شده و جز مقامات کشور محسوب می‌شود نیازی به این ندارد دوباره جایگاه برای خودش بتراشد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: اگر نماینده بخواهد برای خودش جایگاه بتراشد، سکوتش بهتر می‌تواند این جایگاه تراشی را انجام دهد.
گودرزی اظهار داشت: عده‌ای برای تأمین منافع خودشان، به مردم آدرس غلط می‌دهند.
وی با بیان این که هر فرد و گروهی که به هر کاندیدایی رأی داده و پای صندوق رفته و در چارچوب قانون حضور یافته است، برای پیشرفت کشورش قدم برداشته است.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: شأن نماینده این است که در کنار ملت باشد و همه باید کمک بکنیم و اجازه ندهیم ارزش به ضد ارزش تبدیل شود.


دیدگاه‌ها  

#1 میلاد 1396-03-09 15:20
آقا انکار همیشه با دشمن فرضی در جنگی!!!
نقل قول کردن
#2 بیرانوند 1396-03-09 17:48
از آقای گودرزی خواعش میکنیم بعنوان ی نمایند لرتبار پیگیر جعل هویت آشکار کردها نصبت به قوم ایرانی لر در کتب درسی کردها بعنون زیر مجموعه کرد باشند باتشکر
نقل قول کردن
#3 احمد رضا 1396-03-09 23:17
به نقل از میلاد:
آقا انکار همیشه با دشمن فرضی در جنگی!!!

خدا خیرت بده که حرف دل ما رو زدی
نقل قول کردن
#4 بهروز 1396-03-10 00:43
سلام . بنده به نوبه ی خود از نمایندگان مناطق لرنشین تقاضا دارم نسبت به جعل و تحریف زبان مردمان لرتبار توسط پانکردهایی که در کردستان رخنه کرده اند و زبان لرها را در کتاب درسی انجا زیر شاخه ی زبان خودشان نامیده اند ، هر چه سریعتر پی گیری و نسبت به حذف اینگونه جعلیات اقدام کنند . مسعولین اموزش پرورش چرا زبان فارسی را که سرشار از لغات عربی ، انگلیسی و... را زیر مجموعه ی زبان عربی و ... نمی نامند ؟ ولی لری را که چه بسا پاکتر و کهنتر از دیگر زبانها مانده است را فرعی مینامند !؟
علاوه بر ان خواهشمندم تمامی نمایندگان عزیز لرتبار در تشکیل فراکسیون لرتباران در مجلس مساعی بفرمایند شاید با تشکیل ان اجحافات به مردم و فرهنگ و تاریخ لرها کمتر شود . ما لرها علاوه بر مطالبات جمعی و عمومی با دیگر هموطنان ، مطالبات قومی نیز داریم ، پس تشکیل ان نه تنها مفید بلکه یک حق است که نظام اسلامیمان چنین حقی را برای تمام ایرانیان قایل است . ممنونم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا