یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان از وضعیت مبلمان شهری خرم‌آباد انتقاد کرد و گفت: خدا را شکر کسانی که برای شورای شهر کیسه دوخته بودند رای نیاوردند.
 به گزارش فارس، "آیت‌الله سید احمد میرعمادی" ظهر امروز در دیدار با اعضای دوره پنجم شورای شهر خرم‌آباد که در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: ترکیب شورای اسلامی شهر خرم‌آباد یک ترکیب ارزشی، ایمانی و ولایی است و هر یک از افراد سابقه خوبی دارد و از نظر ایمانی همه متدین و مورد اعتماد مردم بوده و همه در خط رهبری و ولایت هستند.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: واقعاً شهر خرم‌آباد از نظر مبلمان شهری شایسته این وضعیت نیست و نیاز است کار بسیار مهم و اساسی انجام شود.
وی با بیان اینکه اعضای جدید شورای شهر خرم‌آباد از پختگی خاصی برخوردار هستند افزود: رشته اعضای شورا در راستای فعالیت شورا است اما جنبه فرهنگی و مردمی بودن این اعضا بر دیگر جنبه‌ها می‌چربد.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان ضمن قدردانی از مردم برای حضور باشکوه و حماسی در انتخابات عنوان کرد: رویکرد مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر یک رویکرد معناداری بوده است و دارد به سمتی می‌رود که کار را به کاردان بسپارد که این جای تشکر دارد.
وی بیان کرد: شورای اسلامی شهر یک نهاد پارلمانی محلی است که نظارت و مسئولیت برنامه‌ریزی فرهنگی، اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و مبلمان شهری، برنامه‌ریزی در جهت مشارکت مردم در جهت پیشرفت شهر و پرداخت عوارض را به عهده دارد.
آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه باید خلاقیت‌ها را به کار گرفت تا تحولی در شهر اتفاق بیفتد گفت: اگر خلاقیت اتفاق نیفتد طبیعتاً تحول نیز انجام نمی‌شود.
وی تصریح کرد: از اعضای شورای شهر خرم‌آباد انتظار می‌رود که بعد نرم‌افزاری شهری را طراحی کنند بعد سخت افزاری مربوط به شهرداری است پس اعضای شورا باید راه را نشان داده و سیاست‌ها را تعیین کنند.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان کار اعضای شورای شهر را تصمیم‌گیری و نظارت دانست و خاطرنشان کرد: اعضای شورا باید بعد از چهار سال به مردم گزارش دهند که چه ایده شهری، شهرسازی و معماری ارائه داده‌اند.
وی اظهار داشت: اعضای شورای شهر خود را آلوده کارهای اجرایی نکنند چرا که در این کار باز می‌مانند و مشکلات عدیده‌ای به وجود می‌آید پس توصیه می‌شود به جایگاه شورا و مسئولیتی که دارند توجه شود.
آیت‌الله میرعمادی شوراها را محل تضارب آرا دانست و افزود: این یک نکته مثبت است که 9 نفر برای کار دور هم جمع شوند اما اگر مراقبت نشود خود تبدیل به تهدید و آسیب می‌شود.
وی عنوان کرد: در چند دوره قبلی شورا مشاهده شد که برخی شورها به جای اینکه به محلی برای خدمت رسانی به مردم تبدیل شود به محلی برای احزاب و درگیری تبدیل شد که سرانجام رو به انحلال رفت.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: شورا یک مسئله مهم، عالی و مثبت است که از تضارب آرا صحیح و متقن به دست می‌آید.
وی گفت: اعضای شورای شهر باید مراقبت کنند همچنان که بر کار شهرداری نظارت دارند بر کار خود نیز نظارت داشته باشند تا مبادا دچار آسیب و مشکل شوند و دردسری برای مردم به وجود آید.
آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: خدا را شاکریم کسانی که برای شورای شهر کیسه دوخته بودند رأی نیاوردند و مردم به انحا اعتماد نکردند از منتخبان نیز انتظار می‌رود نیت و اخلاص در عمل را حفظ کنند.
وی خاطر نشان کرد: طبیعتاً کار جمعی و شورایی نیاز به سعه‌صدر دارد بنابراین اعضای شورا باید همدیگر را تحمل کنند و به یکدیگر احترام بگذارند.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه اعضای شورا باید از تصمیم شورا دفاع کنند اظهار داشت: اعضا باید ظرفیت کار دسته‌جمعی را در درون خود به وجود آورند.
وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر باید برای حل مشکلات مردم جدیت داشته باشند، افزود: اعضای شورا نباید در برابر مشکلات مردم بی‌تفاوت باشند.
آیت‌الله میرعمادی عنوان کرد: واقعاً در شهر خرم‌آباد مشکلات عدیده‌ای مانند ترافیک، کمبود فضای سبز، وضعیت مبلمان شهری وجود دارد که برطرف شدن آن‌ها جدیت، عزم و خستگی‌ناپذیری اعضای شورای شهر را می‌طلبد و واقعاً شهر خرم‌آباد از نظر مبلمان شهری شایسته این وضعیت نیست و نیاز است کار بسیار مهم و اساسی انجام شود.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان ادامه داد: از آنجا که تجربه ثابت کرده موفقیت در حفظ وحدت و انسجام است اعضای شورا باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنند تا تفرقه در میان آن‌ها حاکم نشود.
با تأکید بر اینکه اعضای شورا نباید تفرقه را در خود جای دهند، گفت شورا نباید از بیرون تاثیر پذیر باشد و فرمان دیگری را در درون شورا اجرا کندچرا که ضعف شوراها از همین‌جا شروع می‌شود؛ البته این بدین معنا نیست که نظرات دیگران را نشنید، نظرات را باید شنید اما اعضای شورا باید خود کار را به دوش بکشند.
آیت الله میرعمادی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر باید خود تصمیم گیر باشند و اجازه ندهند تصمیم دیگران بر آن‌ها غالب شود به عبارتی باید در تصمیم‌گیری‌ها مستقل باشند.


دیدگاه‌ها  

#1 بیکار 1396-03-06 17:50
پس نفر اول وپدیده انتخابات کچاست از همین اول سرش رو سیاسیون خوردنند براساس میزان رای ایشان باید رییس شورا باشند چون به فرموده امام میزان رای ملت است.
نقل قول کردن
#2 محسن 1396-03-06 19:44
پس اقاي رستمي كجاست
نقل قول کردن
#3 بیرانوند 1396-03-06 21:19
به نقل از بیکار:
پس نفر اول وپدیده انتخابات کچاست از همین اول سرش رو سیاسیون خوردنند براساس میزان رای ایشان باید رییس شورا باشند چون به فرموده امام میزان رای ملت است.
بنده خدا رفتن مسافرت مشهد..
نقل قول کردن
#4 رضا 1396-03-06 21:33
سلام. پس رستمی .
نقل قول کردن
#5 همشهری 1396-03-07 00:25
فک کنم اگه میذاشتن رستمی هم بیاد جلسه برگزار میکردن بهتر بود
نقل قول کردن
#6 پیامنی 1396-03-07 01:19
با سلام ، آقای رستمی نژاد باید جواب اعتماد مردم این شهر رو بده
نقل قول کردن
#7 اهورا 1396-03-07 01:58
این دومین خبر وعکس اعضای شورای شهر هست اما خبری از آقای رستمی نست به هر روی ایشات هم تشریف میارن اما درود برآیت الله میر عمادی که به فکر وضیعت استان هستن چندی قبل هم نسبت به نم کشیدن وخرابی قلعه فلاک افلاک هشدار داده بودند کاش مسئولان استان همانند این بزرگوار دلسوز بودند همه میدانیم حل بحرانهای مرکز استان با بودجه شهرداری غیر ممکن هست به اقرار استاندار پیشن که گفته بو روگذرها وزیرگذرها وبام روبا بودجه دولتی در استان و شهر خرم آباد ساختم چون شهرداریهای لرستان اصولا پولی ندارند اما این رویه در دولت اقای روحانی تمام شد اقای بازوند ۴ سال پیش قولهای زیادی دادن اما به هیچکدام عمل نکردن نمایندگان لرستان وشهر خرم آباد فکرتون کجاست چراپیگیر نیستید مراکز استانهای دیگر رو ببیند بعد به مرکز لرستان نگاه کنید که سیمایش به مرکز استان بودند نمیخورد از ورودی شهر از سمت تهران بگیر که باعث خجالته تا خیابانها وجاهای دیگیرش اخه چرا بعد۳۸ سال هنوز هیچ پیشرفتی حاصل نشده این وضع مرکز استانه حالا ببین وضع شهرهای تابه استان چطور
نقل قول کردن
#8 ناشناس 1396-03-07 08:14
سلام خطاب به بيكار. زود وعجولانه قضاوت نكن اقاي رستمي در مشهد مقدس تشريف دارند.
نقل قول کردن
#9 شهروند 1 1396-03-07 10:43
سلام این مطالبی مهمی که آقای میر عمادی بدرستی فرمودن بهترین نقشه راه است ای کاش عملکرد شورای قبلی توسط نهادی پایش می شد و به اطلاع مردم میرسید که شورای جدید بدانند عملکرد آنها بررسی و اطلاع رسانی میگردد راستی چرا آقای رستمی در عکس نیستن
نقل قول کردن
#10 شهروند 1396-03-10 15:58
منتخب مردم هم باید درجمع دولتی ها واحزاب باشد حیف هست که نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا