یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: مؤسسات مالی و اعتباری سیاست غلط اقتصادی در دولت دهم بود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "هوشنگ بازوند" در آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین پروژه‌های بهداشتی - درمانی شهرستان چگنی با اشاره به انتخابات سال جاری اظهار کرد: رأی مردم مایه افتخار، اقتدار و تضمین‌کننده امنیت کشور است.
وی اضافه کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات است که باعث می‌شود تهدیدها تبدیل به فرصت شود.
بازوند ادامه داد: این انتخابات نشان دهنده شعور مردم و نه بزرگ آنان به شعارهای عوام‌فریبانه و پوپولیستی است چراکه نخواستند ۸ سال دولت نهم و دهم دوباره تکرار شود.
استاندار لرستان اضافه کرد: مردم با رأی معنادار خود به برنامه‌هایی که با منطق انتخاب شده بود آری گفتند که این نشان از بلوغ سیاسی آنان بوده و این مایه افتخار برای نظام جمهوری اسلامی است.
وی یادآور شد: متأسفانه دولت در چهار سال گذشته درگیر آواربرداری سفت و سخت در استان و کشور بود. مؤسسات مالی و اعتباری که در دولت نهم و دهم مجوز گرفته بودند امروز مردم را گرفتار کرده چراکه راه‎اندازی این موسسات سیاست غلط اقتصادی بود که مشکل آن گریبان گیر دولت است.
بازوند خاطرنشان کرد: بیش از ۵۵۰ واحد تعطیل شده به جا مانده از دولت نهم و دهم در استان بود که در دولت یازدهم با برنامه اقتصادی منسجم آن‌ها را تعیین تکلیف کردیم.
استاندار لرستان افزود: سرمایه‌گذاری‎هایی که در حال حاضر در استان انجام می‌شود نتیجه برجام است.
وی گفت: مخالفین دولت در مناظرات ریاست جمهوری نقدی به برجام نداشتند و آن را قبول کردند.
بازوند ادامه داد: همه باید کمک کنیم که استان در مسیر توسعه حرکت کرده و با غول بیکاری مقابله کنیم تا چالش‌ها و مشکلات لرستان برطرف شود و این قضیه دور از ذهن نیست و فقط باید امید و شرایط سرمایه‌گذاری میسر شود.
استاندار لرستان اظهار کرد: بر اساس سندی که امسال تنظیم کردیم بیش از ۶۵۰۰ میلیارد تومان باید در استان سرمایه‌گذاری شود که خروجی آن ۲۵ هزار شغل خواهد بود.
وی افزود: به ۲۸۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان سرمایه به ازای ایجاد هر شغل نیاز داریم.
بازوند در ادامه با گرامیداشت سوم خرداد یادآور شد: باید یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و نام و یاد آنان را حفظ کنیم.
استاندار لرستان با اشاره به افتتاح بیمارستان چگنی نیز یادآور شد: این بیمارستان ردیف ملی نداشته و جا دارد از تمام کسانی که در احداث آن شریک بوده‌اند، تشکر کرد.
وی گفت: ۱۳ پروژه‌ای که امروز به مساحت بیش از ۱۰ هزار مترمربع در شهرستان چگنی افتتاح و شروع می‎شود کار بزرگی است و از رخدادهای بزرگ طرح تحول سلامت در استان است.
بازوند ادامه داد: ۲۳۴ پروژه در سال ۱۳۹۶ در راستای طرح تحول سلامت در استان شروع شده و امیدواریم به موقع به بهره‌برداری برسد.
وی اظهار کرد: عملیات اجرایی چهار خطه ویسیان هم امروز اجرا می‌شود.
استاندار لرستان اضافه کرد: با صندوق بازنشستگی به توافق رسیدیم و سه جا را برای پتروشیمی در نظر گرفتیم که یکی دوره چگنی، خرم‌آباد و زاغه است و هرجا شرایط بهتر باشد آنجا سرمایه‌گذاری می‌شود.


دیدگاه‌ها  

#1 ناشناس 1396-03-03 15:45
برا چی از این اتفاقات چند روزه در مورد بانک آرمان در استان هیچ چیزی نمیگید
نقل قول کردن
#2 رضا 1396-03-03 18:43
اگر موسسات مالي سياست غلط دولت قبل بودند چرا شما اصلاحش نكرديد؟ از طرفي چرا اكثر وام گيرندگان كلان آن كارمندان عالي رتبه كنوني نهادهاي استان از جمله استانداري هستند؟
نقل قول کردن
#3 علی 1396-03-03 19:31
جناب آقای استاندار! اطلاعات شما ناقص است این موسسات مالی از دهه هفتاد در کشور باب شد، پول مردم خرم‌آباد بارها به غارت رفته!!!!!
نقل قول کردن
#4 شهروند 1396-03-03 20:30
همین استاندار برای تامین هزینه مراسم سفر روحانی به لرستان در دور اول به دولتشاهی از بنیانگذاران فردوسی بدهکار بود چون ایشون به استانداری پول دادتا استقبال برگزار بشه و هنوزم هست اگه سیاست غلط بوده چرا با اینا همکاری میکنن بجای پیگیری حقوق مردم؟؟؟؟
نقل قول کردن
#5 محمد 1396-03-03 23:33
پولها رفتن
نقل قول کردن
#6 سربندی 1396-03-04 07:47
به سال تاسیس این موسسه نگاه کنید
موسسه در 15 شهریور ماه 76 تاسیس شده است!
نقل قول کردن
#7 علی 1396-03-04 12:15
چرا مردم گول این موسسات را می خورند . چند بار باید تکرار بشه
باباخان را فراموش کردند که چکارشون کرد
بسه دیگه کم گول بخورید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا