یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، گفت: شورای نگهبان با عدم ورود قوه قضائیه به شکایات انتخاباتی بعد از اتمام مهلت قانونی مخالفت کرد.
http://yaftenews.ir/images/95/2-95/khazemi2.pngبه گزارش یافته، "سید حمیدرضا کاظمی" در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص جلسه امروز (دوم خردادماه) کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: اعضای کمیسیون شوراها و اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گزارش و اخباری را از روند برگزاری انتخابات شوراها ارائه کردند که مسائل مربوط به نظارت و ایرادات قانونی در این حوزه نیز مطرح شد.
نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه‌کارهایی برای رفع ایرادات قانونی انتخابات شوراها نیز مطرح و بر لزوم اصلاح قوانین انتخابات شوراها تأکید شد، بیان کرد: اعضای کمیسیون بر این موضوع تاکید داشتند که موارد اصلاحی در قانون انتخابات در طرح مجلس پیگیری نشود، بلکه لایحه جامع انتخابات باید ایرادات را رفع نماید.
کاظمی با بیان اینکه در این جلسه یک بند از قانون انتخابات شوراها که از سوی شورای نگهبان به کمیسیون شوراها ارجاع داده شده بود، مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: این بند برگشت خورده در خصوص این بود که اگر افراد شکایتی را از روند برگزاری انتخابات مطرح می‌کنند، بعد از اتمام مهلت قانونی انتخابات، قوه قضائیه دستور ورود به پرونده را صادر نکند که همین موضوع مورد مخالفت شورای نگهبان قرار گرفته و رای گیری در این زمینه به جلسه بعدی موکول شده است.
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 2 ماده از لایحه حقوق کودک نیز در جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مورد بررسی قرار گرفت، متذکر شد: کمیسیون شوراها به عنوان کمیسیون فرعی این 2 ماده را مورد بررسی قرار داد که مربوط به اطفال و کودکان بود و موضوعات رسیدگی به مسائل قضائی آن‌ها مطرح شد.

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1396-03-03 12:01
آقای نماینده پلدختر ، شما دنبال چی هستی ؟ لطفاً سرمایه گذاری در حوزه انتخابیه ات و ایجاد اشتغال برای جوانان را پیگیری کن.حالا با پیگیری آراء میخواهی چه تعداد رای را زنده کنی.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا