یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: از خیابان فردوسی تا قلعه فلک‌الأفلاک به عنوان مسیر گردشگری تأمین اعتبار شده که پیش‌بینی می‌شود ظرف 6 ماه انجام شود.
به گزارش یافته، برزو بردی‌نشین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال لرستان به عنوان استان پایلوت تفاهم‌نامه‌ای را با یک نهاد توسعه بافت‌های فرسوده بسته تا اقدام به ساخت و ساز واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده کند.
وی ادامه داد: با امضای این تفاهم‌نامه در شهرستان بروجرد به عنوان پایلوت عملیات اجرایی شروع شده است.
بردی‌نشین با بیان اینکه 60 درصد بافت‌های ناکارآمد لرستان را واحدهای مسکونی تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: مابقی فضاها، شهری و عمومی هستند.
رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی لرستان اضافه کرد: امسال بازآفرینی فضاهای شهری و عمومی را در نظر گرفتیم و چند پروژه طراحی شهری را شروع کرده‌ایم.
وی اضافه کرد: طرح کف‌سازی و بهسازی خیابان فردوسی خرم‌آباد ازجمله طرح‌های فوق است به اتمام رسیده و ظرف یک ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی لرستان اظهار کرد: ظرف یک ماه آینده کف خیابان فردوسی پیاده‌محور می‌شود که این کف‌سازی با آجر و سنگ در حال انجام است.
بردی‌نشین گفت: از خیابان فردوسی تا قلعه فلک‌الأفلاک به عنوان مسیر گردشگری تأمین اعتبار شده و عملیات اجرایی آن ظرف یک ماه آینده اجرایی و نهایتاً 6 ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.


دیدگاه‌ها  

#1 بیرانوند 1396-03-01 17:38
کف سازی و بهسازی خیابون فردوسی خوبه ولی درصورتی ک فکری بهال مغازه های فکستنی خیابون بکنن.
نقل قول کردن
#2 ساواش 1396-03-01 17:38
خیلی هم عالی 8) امیدوارم هرچه زودتر عملیاتی بشه
#خرم آباد زیبا
نقل قول کردن
#3 مصطفی 1396-03-01 18:39
با سلام .چرا در بعضی ها از طرح ها بجای مرکز استان در بروجرد طرح ریزی میشود؟علت چیست؟!
نقل قول کردن
#4 سردار 1396-03-01 19:38
خوبه ولی نمای مغازه ها رو هم شبیه بازار های دزفول بسازید که گرما هم مردم اذیت نکنه . شیب خیابون رو هم کم کنید و وسطش حوض بسازید . بافت مسکونی هم میخوابد نوسازی کنید طوری باشه که هویت شهر حفظ بشه و نمای بیرونی تاریخی باشه و بصورت پلکانی .
نقل قول کردن
#5 شهروند 1396-03-01 21:10
این طرح ها خوبن ولی بایستی معظل این خیابون اول برطرف بشه بعد به عنوان مسیر گردشگری تعریف بشه. اگر به دلیل وجود افراد با مشاغل کاذب زن و بچه آقایون تونستن با آسایش خاطر مسیر قلعه تا بازار میرزا سید رضا رو طی کنن اونوقت گردشگرها هم میتونن بدون هیچ مزاحمتی این کارو بکنن. خوبه قبل از اجرای طرح یه سری به این خیابون بزنن بخصوص عصرها که بدلیل وجود سه بانک ملی، صادرات و رفاه کارگران و تعطیلی اونها در این موقع از روز نسبت به صبحها جلو بانکها تا مسجد مرحوم توتونچی محل تجمع افراد بیکار زیادی شده به طوری که آسایش کسبه را نیز مختل کردن
نقل قول کردن
#6 سعید 1396-03-01 22:04
حتما وجود ابنمابصورتی که در طول پروژه وجانمایی مناسب اجرا شود لازم استدر ضمن یک سر در یا طاق مناسب ودر شان در مکان پله های فعلی اجرا شود
نقل قول کردن
#7 شهرام 1396-03-01 22:13
بازم وعده های سر خرمن . البته شایدم واقعی باشه .
نقل قول کردن
#8 سپهر 1396-03-02 00:25
گوش ما خرم آبادیها از این وعده ها که هیچ وقت محقق نمیشن پره.خیلی بعیده این طرح اجرا بشه.یک ماه دیگه هم میگذره میبینیم که باز وعده سر خرمن دادن!
نقل قول کردن
#9 اهورا 1396-03-02 00:55
با پشتکار وعزمی که از مهندس بردی نشین به یاد دارم میدونم حتما در آینده طرحهای خوبی در کل استان اجرا خواهد شد وبهتر هست این طرح از جلوی قلعه تا میدان کمالوند هم اجرا بشه چون به نظر این حقیر خیابان جلوی جلوی قلعه تا میدان کمالوند به پیاده رو تبدیل بشه طرحی که رئیس پیشین میراث فرهنگی که متاسفانه در ارتباط با جشن چند سال قبل روز گلونی مجبور به استفا شد رو دادن وگفتن با هزینه ۲ میلیار تومان این این طرح رو اجرا میکنم که متاسفانه برکنار شد قرار بود سر درب ورودی اداره راه قدیم هم نورپردازی بشه وبخشی از اون که زیر خاک بود رو بیرون بیران وخلاصه ایدهای جالب و قابل اجرایی در ذهن داشت بجاست پیگیر این طرح ها باشیم
نقل قول کردن
#10 علیرضا 1396-03-02 08:56
خواهشمندم نسبت به بهسازی خیابان ورزش منتهی به باغ فلاحت هم نگاهی ویژه داشته باشید بدون آبراه رها شده و این زیبنده قشر ورزشکار و نیروهای انتظامی نیست
نقل قول کردن
#11 سردار 1396-03-02 10:09
به نقل از سپهر:
گوش ما خرم آبادیها از این وعده ها که هیچ وقت محقق نمیشن پره.خیلی بعیده این طرح اجرا بشه.یک ماه دیگه هم میگذره میبینیم که باز وعده سر خرمن دادن!

بابا چیز مهمی نیست که ، میخوان پیاده رو بزنن منت ميذارن
نقل قول کردن
#12 علی 1396-03-02 19:21
سلام
عالیه به شرط انکه سریع انجام بشه درمدت تعیین شده انجام بگیره وبه سال بعد موکول نشه.
نقل قول کردن
#13 محمود 1397-09-11 21:54
عالیه ولی اگه حوضچه هم بزنین و افردا علاف ک دم بانکا بساط دارن جمع بشن عالی تر میشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا