یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نتایج شمارش آراء انتخابات ریاست‌جمهوری در استان لرستان چند نکته مهم را هویدا کرد:
اول: دکتر حسن روحانی در استان لرستان در این دوره نزدیک به 55 درصد مجموع آراء در استان را کسب کرد در حالی که در سال 92 در استان لرستان 46 درصد آراء را دکتر روحانی به خود اختصاص داد.
این گواه آن است که آراء دکتر روحانی در لرستان رشد داشته است و این برای دولت تدبیر و امید یک دستاورد سیاسی مهم محسوب می‌شود.
دوم: لرستان استانی کم‌توسعه است؛ لرستان در این دوره از انتخابات به افزایش سه برابری یارانه‌ها که توسط رقیب روحانی در جامعه مدام بیان می‌شد پاسخ منفی داد و این نشان از افزایش سطح تحلیل کارشناسی اقتصادی در سطح جامعه است.
اینکه در استانی محروم همچون لرستان دکتر روحانی رأی اول را کسب کرده است نشان از توجه اکثریت مردم به شاخص‌های توسعه‌ی سیاسی همچون آزادی‌های فردی، مدنی و اجتماعی است و همین خود اهمیت توسعه سیاسی همراه با توسعه اقتصادی را نشان می‌دهد؛ فقط نان نیست که دغدغه مردم است بلکه آزادی هم برای شهروندان مهم است.
سوم: انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان در امنیت برگزار شد که گواه عملکرد موفق شورای تأمین استان است.
چهارم: انتخابات اخیر در لرستان برای بسیاری شهرهای استان در مورد شوراهای اسلامی شهرها به صورت الکترونیکی برگزار شد و اگرچه اولین بار است که به این روش برگزار می‌شود و سرعت رأی دادن شهروندان به کاهش داد اما با رفع ایراداتش در آینده می‌تواند یک ابزار خوب مکانیسمی برای سلامت آراء باشد و در مجموع باید آن را به فال نیک گرفت.
پنجم: تلگرام به عنوان یک رسانه‌ی توده‌ای بی‌تردید محصول دوره دولت تدبیر و امید است و این دولت با فیلترینگ آن مخالفت ورزید. تلگرام باعث گردش سریع اطلاعات و داده و آگاهی در جامعه شده است و همین خود باعث افزایش سطح آگاهی‌های عمومی در جامعه می‌شود.
گردش آزاد اطلاعات در جامعه از مبانی اصلاح‌طلبی است.
کانال خبری چکیده خبر

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1396-03-01 09:47
دقیقا درست. مردم ما دیگه گول وعده های سرخرمن رو نمیخورن.
نقل قول کردن
#2 آرمین 1396-03-01 12:01
خیلی خوشحالم میبینم مردم لرستان اینقدر آگاه شدن که گول وعده های پوچ رو نخوردن :lol: اونا میخواستن 150 هزاریارانه به مردم بدن وشان ملت رو پایین بیارن!واما در عوض اون یارانه که میدادن پول بنزین به لیتری4هزار میرسوندن!آفرین به مردم عزیز لرستان وهمچنین آذربایجانی هاواهل تسنن وکردهاکه حتی از پایتخت نشین هاهم سطح آگاهی بالاتری پیدا کردن
نقل قول کردن
#3 علی 1396-03-01 12:03
امیدوارم طی این چهارسال لرستان ازبیکاری ومحرومیت خارج بشه
نقل قول کردن
#4 آرمین 1396-03-01 12:07
همچنین تشکر ویژه ای از مهندس واعظی وزیر ارتباطات دارم که بابهبود زیرساخت های ارتباطی وافزایش پهنای باند اینترنت و مقاومت در برابر فیلتر شبکه های اجتماعی مثل تلگرام،اینستاگر ام،واتس اپ جلوگیری کرد! معجزه آزادی افزایش آگاهی و شعور و درک سیاسی واجتماعی در بین عموم هست
نقل قول کردن
#5 اکبر-ظ 1396-03-01 14:44
افرین از این گزارش که بر مبنای حقیقت نوشته شده واقعا لذت بردم . مردم دیدشون بازتر شده سوای مشکلات معیشتی که می بایست در اولویت برنامه های کاری رئیس جمهور محترم قرار گیرد باید به ازادیهای مدنی هم بیشتر از گذشته توجه شود .
نقل قول کردن
#6 ارتش سبز لرستانات 1396-03-02 07:22
به نقل از علی:
امیدوارم طی این چهارسال لرستان ازبیکاری ومحرومیت خارج بشه

لرستان ،بزرگ ایرانستان_خرم آباد پایتخت سرزمینی ایران و شهر اولین اولین ها.و شهر اولین انسانهای هوشمند در دنیا.
نقل قول کردن
#7 بی طرف 1396-03-02 07:49
درود خدا بر این مردم شریف وآگاه که یک بار دیگر حماسه افریدند وبا انتخابی آگاهانه ثابت کردند که دیگر فریب وعده های دروغ را نمی خورند ،مسولین نیز باید قدر این ازخوگذشتگی را بدانند وتا جایی که در توان دارند خدمتگزار این مردم باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا