یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل سیاسی انتخابات استان لرستان، از آمادگی لرستان برای برگزاری انتخابات خبرداد و گفت: تعرفه‌ها و صندوق‌های اخذ رأی به فرمانداری‌های استان تحویل شده است.
ناهيد پرويزپور مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری لرستانبه گزارش پایگاه خبری یافته، ناهید پرویز پور در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون 535 داوطلب انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این استان انصراف داده‌اند.
وی با شاره به این که هم اکنون استان لرستان برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا آماده است، افزود: در حال حاضر یک هزار و 24 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی در شهرها و 6 هزار و 513 داوطلب شوراهای در روستاهای این استان برای کسب 141 کرسی شهری و چهار هزار و 800 کرسی روستای رقابت می‌کنند.
پرویز پور، در ادامه با اشاره به تحویل صندوق‌های اخذر رأی و همچنین تعرفه‌ها به فرمانداری‌های استان، اظهار داشت: در این دوره از انتخابات آرای مردم استان لرستان توسط  تعداد هزار و 766 شعبه، جمع آوری می‌شود.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرهای خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، دورود، نورآباد و کوهدشت به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و 599 شعبه الکترونیکی در این 6 شهر در نظر گرفته شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 دانشی 1396-02-30 08:13
سلام امسال مسوولین انتخابات عملکرد بسیار ضعیفی درامر انتخابات داشتن که باعت شد حدود1/3 مردم نتوانند درانتخابات شرکت کنند. مثل کم شدن محل های اخذ انتخابات ، شلوغی صندوقهای محل رای، خرابی دستگاهها، کندی مسئولین اجرائی صندوق ها . تمام شدن تعرفه های رای، مزاحمت توسط نمایندگان کاندیرها در محل رای گیری
نقل قول کردن
#2 سارا 1396-02-31 11:19
برگزاری انتخابات واقعا بد بود . الکترونیک شدن انتخابات شوراها کندی کار پرسنل هجمه نمایندگان کاندیدهای شورا که کلافت میکرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا