یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: سال گذشته اقدامات خوبی در جهت ارتقاء کیفیت نان استان انجام شد لذا طرحی به عنوان طرح نان سالم پیش‌بینی گردید که قرار است از سال 96 عملیاتی شود و بر اساس آن قیمت و کیفیت نان اصلاح خواهد شد.
به گزارش یافته، محمدرضا صفی‌خانی در گفت‌وگو با غلات نیوز با اشاره به اینکه مهم‌ترین چالش استان لرستان در سال گذشته بحث مجوزهای نانوایی بود،
افزود: متأسفانه طی بازرسی‌های انجام شده محرز گردید که واحدهای سنگک‌پز استان به جای استفاده از آردهای سبوس‌دار، از آرد لواش استفاده می‌کردند که خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام گرفته با شرکت غله استان و کمیته نظارتی که در استان داشتیم، تلاش کردیم نظارت‌ خوبی بر این واحدها داشته باشیم. ضمن اینکه در کنار بازرسی‌های سازمان و گشت‌های مشترک با ارگان‌های ذی‌ربط، اقدامات و بازرسی نظارتی ویژه‌ای هم انجام شد.
صفی‌خانی ادامه داد: همچنین در شهرستان‌های مختلف استان نانوایی‌های قدیمی شناسایی گردید و واحدهای جدیدی که قصد تأسیس داشتند به مناطقی با جمعیت بیشتر که نیاز به نانوایی در آنها احساس می‌شد، سوق داده شدند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: اعتقاد ما این است که نان بحث ویژه‌ای است و باید روی سلامت آن خیلی دقت شود که در این راستا یکی از اقدامات، اصلاح دستگاه‌های پخت نانی است که از سوی استاندارد تأیید نشده است.
صفی‌خانی گفت: با کمک اتحادیه نانوایان و اتاق اصناف فیلترهایی را برای شناسایی افراد مسلط جهت فعالیت واحدهای نانوایی جدید، تعیین کردیم که از جمله مهم‌ترین آنها داشتن مهارت و تخصص در پخت نان بود.
وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم در سال 96 با اجرای طرح نان سالم شاهد تحول جدید در صنعت نان استان باشیم.

دیدگاه‌ها  

#1 حسن 1396-02-28 08:54
چند روز پیش نان سنگک را در اصفهان 680 تومان خریدم چرا نان اینقدر در خرم آباد بی کیفیت و گران است تازه می خواهند قیمت های را نیز اصلاح کنند
نقل قول کردن
#2 حسن 1396-02-28 11:21
سلام نظرات را استفاده نمی کنید
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1396-02-28 13:23
هر موقع دم از اصلاح و کیقیت و مرغوب بودن اجناس زدند یعنی شروع برنامه ریزی برای افزایش قیمت ان است .
نقل قول کردن
#4 زیتون 1397-04-18 08:55
با سلام و احترام یک سوال به ذهن متبادر می شود آیا طرح نان سالم به کیفیت پخت و اصلاح قیمت می پردازد یا تحت عنوان نان سالم به افزایش مواد افزودنی و ذرت تراریخته منجر می شود. لطفا با صداقت پاسخ داده شود .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا