یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نایب‌رییس اتاق لرستان در دیدار فعالان اقتصادی لرستان با سفیر جمهوری چک گفت: لرستان در همه‌ی حوزه‌ها آماده‌ی پذیرش سرمایه‌گذاری است
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمد خاکی" با اشاره به ظرفیت‌های فراوان لرستان در حوزه‌های مختلف گفت: از جمله‌ی این ظرفیت‌ها، مواد عظیم معدنی، جنگل‌های انبوه، آب فراوان، زمین حاصلخیز و نیروی کار فراوان است.
خاکی اظهار داشت: همان طور که پایتخت جمهوری چک دارای پل‌های تاریخی است، لرستان هم به عنوان پایتخت پل‌های تاریخی جهان شناخته می‌شود.
وی افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر تلاش‌ها و پیگیری‌‌های مطلوبی در لرستان صورت گرفته و این استان را در مسیر توسعه قرار داده است.
خاکی تصریح کرد: در حال حاضر در زمینه‌ی برخی تولیدات کشاورزی دارای رتبه‌ی برتر کشوری هستیم.
محمد خاکی با بیان اینکه شرط اول برقراری تعامل، شناخت ظرفیت‌های دو طرف است، خاطرنشان ساخت: لرستان در همه‌ی حوزه‌ها آماده‌ی پذیرش و انجام سرمایه‌گذاری است و ما از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کنیم.
 نایب‌رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان افزود: امیدواریم با پیگیری‌ها و دیدارهایی که در آینده تکرار خواهد شد، شاهد توسعه‌ی روابط میان دو طرف باشیم.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1396-02-21 19:24
لطفا روی زیر ساختها سرمایه گذاری کنید .{اب-سد-راه-نیر وگاه-ریل اهن} .فعلا پروزه هایی هم که به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار شده خیلی کند اجرا میشه مثل بزرگراه اراک-خرم اباد و راه اهن خرم اباد-دورود .تابستان گذشته می بایست قطعه اول بزرگراه اراک-خرم اباد افتتاح میشده اما یکسال تاخیر ایجاد شده .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا