یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سفیر جمهوری چک از استقبال دولت متبوعش برای ایجاد همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه‌های اقتصادی، تجاری با مسئولان لرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در ادامه رایزنی‌های استاندار لرستان در راستای جذب سرمایه‌گذاران خارجی و توسعه اقتصادی استان، صبح امروز پنجشنبه آقای اسواتو پلاک چامبا، سفیر جمهوری چک در ایران، با هوشنگ بازوند دیدار کرد.
در این دیدار که در دفتر کار استاندار لرستان برگزار گردید، بازوند به تشریح ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان پرداخت و مهم‌ترین ظرفیت‌های استان را در حوزه‌های؛ کشاورزی، معدن و گردشگری ذکر نمود.
وی اظهار داشت: لرستان به‌واسطه داشتن جاذبه‌های بسیار زیاد تفریحی، تاریخی و طبیعی، پایتخت ژئوتوریسم ایران است.
بازوند افزود: فاصله کم لرستان تا تهران و موقعیت جغرافیایی این استان و قابلیت‌های موجود در آن فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.
وی تاکید کرد: خوشبختانه پس از برجام روابط خوبی با سایر کشورها داشته‌ایم و این مهم زمینه حضور سرمایه‌گذاران خارجی را در استان فراهم نموده است.
استاندار لرستان ادامه داد: آمادگی داریم علاوه بر جذب سرمایه‌گذار از کشور جمهوری چک، زمینه خرید فنّاوری و تجهیزات نیاز صنعت استان از کشور شما را برای صنعتگران خود فراهم نماییم.
در ادامه سفیر جمهوری چک از استقبال دولت متبوعش برای ایجاد همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه‌های اقتصادی، تجاری با مسوولان لرستان خبر داد.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1396-02-21 13:51
جمهوری چک هم از نظر صنعتی و هم از بعد دامداری پیشرفته است .قبلا چک و اوسلواکی یک کشور بنام چکسلوکی بودند اما بعد از جنگ سرد با دخالتهای امریکا به دو کشور تجزیه شدند .صادرات این کشور بیشتر سنگ اهن و زغال سنگ است .
نقل قول کردن
#2 سردار 1396-02-21 14:17
متن اون تفاهمنامه ها رو انتشار کنید اگه راست میگید . خدایا بدادمون برس
نقل قول کردن
#3 آرمین 1396-02-22 16:15
به نقل از سردار:
متن اون تفاهمنامه ها رو انتشار کنید اگه راست میگید . خدایا بدادمون برس

چرا جناب سردار اینقدر منفی فکر میکنید؟ :eek:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا