یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد گفت: در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر بروجرد 189 داوطلب مرد و زن برای دست‌یابی به 9 کرسی شورای این شهر با یکدیگر رقابت می‌کنند.
به گزارش یافته، «احمد گودرزیان» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: از مجموع 47 داوطلب رد صلاحیت شده این شهرستان 25 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر بروجرد توسط هیات عالی نظارت بر انتخابات استان لرستان تائید صلاحیت شده‌اند.
به گفته از مجموع داوطلبان شرکت‌کننده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکنون 11 تن انصراف خود را اعلام کرده‌اند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه در مرحله اول صلاحیت 778 داوطلب برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بروجرد از سوی هیات های اجرایی و نظارت تایید شد اظهار کرد: در این مرحله نیز صلاحیت 47 داوطلب این دوره از انتخابات رد شده که اعتراض خود را به هیات عالی نظارت بر انتخابات استان اعلام کردند.
گودرزیان اضافه کرد: در مجموع 860 داوطلب برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بروجرد ثبت‌نام کرده بودند که 222 داوطلب شورای اسلامی شهر بروجرد نام‌نویسی کرده‌اند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد بیان کرد: برای شورای روستاهای بخش مرکزی 435 داوطلب نام‌نویسی کرده‌اند که صلاحیت 422 تن از آن‌ها تائید شد.
گودرزیان مجموع داوطلبان ثبت‌نام شده در روستاهای بخش اشترینان را 186 تن عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد نیز صلاحیت 170 داوطلب تائید شده است.
وی اضافه کرد: در مجموع 70 زن برای این دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند که 66 تن از آن‌ها تائید صلاحیت شدند.
به گفته وی انتخابات شوراهای اسلامی شهر در بروجرد به‌صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم‌زمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت در شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا