یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دادستان خرم‌آباد گفت: کاندیداها باید نسبت به رعایت قوانین انتخاباتی همکاری کرده و در صورت مشاهده موارد خلاف قانون تبلیغات شورا، با آن‌ها برخورد می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته به نقل فارس، سعید رازانی ظهر امروز در همایش نقش شوراها در توسعه شهری که در دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی خرم‌آباد، برگزار شد اظهار کرد: کاندیدای شورای شهر باید تمام همت، توان و تلاش خود را به کار بگیرند تا بتوانند، از ظرفیت‌های شهر خرم‌آباد در راستای آبادانی شهر استفاده کنند.
وی افزود: در رابطه با تبلیغات کاندیدای شورای‌شهر خرم‌آباد، قوانین باید رعایت شوند و چنانچه موردی خلاف قوانین تبلیغات صورت بگیرد، با آن‌ها برخورد می‌شود.
دادستان خرم‌آباد ادامه داد: طبق ماده ۶۲ آیین‌نامه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، نوشتن بر روی دیوار، چسباندن پوستر در مکان‌های غیر از مکان‌های معین شده، نوشتن بر روی اماکن تاریخی شهر و آویزان کردن ریسه و پوسترهای تبلیغاتی روی پل‌ها خلاف قوانین بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.
رازانی از دیگر قوانین تبلیغات شورای شهر و روستا را نصب بنرهایی در اندازه ۷۰ در ۱۰۰ سانتی‌متر دانست و افزود: این بنرها فقط باید در محل ستادهای تبلیغاتی نصب شوند و چنانچه اندازه آن‌ها بزرگتر باشد، خلاف محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی نیز باید در صورت مشاهده تبلیغات در مکان‌های خلاف قوانین، به دستگاه قضایی گزارش دهد، خاطر نشان کرد: کاندیداها هم باید نسبت به رعایت قوانین مراتب را مد نظر قرار دهند.
این مسوول عنوان کرد: استفاده از بلندگوهای سیار در خارج از محل سخنرانی ستادها و چسباندن پوستر بر دیوار مکان‌های عمومی نیز از دیگر مصادیق اخلال در قوانین انتخابات شورای شهر و روستا بوده و با آن‌ها برخورد می‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1396-02-09 22:55
نوشتن روی دیوار مردم و چسباندن پوستر و کثیف کردن در و دیوار خانه ها هم جرم محسوب میشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا