یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام‌جمعه خرم‌آباد از وضعیت پرداخت حقوق کارگران تنظیف شهرداری و فضای سبز انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان این که متأسفانه وضعیت معیشتی کارگران مناسب نیست، اظهار داشت: آن مسئولی که حق‌الزحمه این کارگران را پرداخت نمی‌کند باید تصور کند اگر کارگر حقوق نگیرد برای مخارج زندگی‌اش چه‌کاری باید انجام دهد؟
وی با بیان این که پیامبر سفارش کرده است؛ تا عرق کارگر خشک نشده، باید حقوقش پرداخت شود، افزود: ما برعکس سفارش پیامبر عمل می‌کنیم و چهار ماه حقوق کارگران را پرداخت نمی‌کنیم.
امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که آن مسئول چگونه می‌خواهد در آن دنیا پاسخ پیامبر را بدهد، افزود: مجموعه‌ای که هیچ کاری نمی‌کند حقوقش یک روز هم عقب نمی‌افتد ولی مجموعه‌های زحمتکش وضعیت پرداخت حقوقشان تأسف‌بار است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی اظهار داشت: ارزش کارگر بر کسی پوشیده نیست و کار بالاترین عبادت و بالاترین جهاد درراه خدا به شمار می‌آید و در روایات آمده است عرق کارگر به‌منزله خون شهید تقدس و ارزش دارد.
وی با بیان این که کارگر، سنگر اقتصادی را می‌چرخاند و کارگر است که تولید ایجاد می‌کند، افزود: تجلیل از کارگران در صورتی محقق می‌شود که ما از تولیدات داخلی استفاده کنیم نه اینکه تجلیل صرفاً با لوح تقدیر صورت پذیرد!
امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: مقام معظم رهبری در روز عید مبعث دو نکته اساسی را در خصوص انتخابات بیان داشتند که اولین نکته تذکر به نامزدهای انتخاباتی و دومین نکته، توصیه به مردم بوده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی با بیان این‌که نامزدهای انتخاباتی نگاهشان باید به ملت و ظرفیت‌های داخلی باشد، افزود: رشد اقتصادی با تکیه‌بر توانمندی‌های داخلی امکان‌پذیر است و نامزدهای انتخاباتی باید به این مسائل توجه داشته باشند.
وی نکته دوم مقام معظم رهبری را سفارش کردن مردم به ایمان و ایستادگی درصحنه انتخابات عنوان کرد و اظهار داشت: مردم، انتخابات را بایستی تکلیف خود بدانند و با این اعتقاد وارد صحنه انتخابات شوند.
امام‌جمعه خرم‌آباد در بخشی از سخنرانی خود با اشاره به مناظره‌های انتخاباتی اظهار داشت: مردم منتظر این هستند، کاندیداها در مناظره‌های انتخاباتی چه مطالبی را می‌خواهند بیان کنند!
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی با بیان این‌که مناظره‌های انتخاباتی فرصتی مناسب برای روشنگری و اعلام برنامه‌های کاندیداهاست، افزود: مبادا این مناظره‌ها فرصتی برای تهمت، تخریب و تاخت‌وتاز باشد.
وی ‌گفت: مردم با دیدن این مناظره‌ها می‌خواهند متوجه شوند چه کسی قدرت حکومت را دارد و مردم به دنبال این هستند مناظرات زنده را به شیوه نقد عملکردها و نقد کارشناسانه ببینند نه اینکه میدانی برای جوسازی و رفتارهای خلاف منطق را تماشا کنند!
امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان این که رفتارهای خلاف منطق و تخریب از روش‌های غربی‌ها می‌باشد، افزود: روش اسلامی خط قرمز کاندیداهاست لذا رعایت تقوای سیاسی، صداقت و درستی در عمل، انتظاری است که مردم از این کاندیداها دارند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به‌روز پاسدار، اظهار داشت: یکی از وظایف مهم سپاه پاسداران، پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی ادامه داد: در هرجایی که خطرِ دشمن، در میان باشد چه در جنگ نرم و جنگ سخت، سپاه پاسداران ایستادگی کرده است و از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب حفاظت نموده است.
وی افزود: سپاه در عرصه سازندگی مظهر "ما می‌توانیم" شده است و در کشور اقدامات بزرگی را انجام داده است.
امام‌جمعه خرم‌آباد همچنین با اشاره به‌روز معلم گفت: امروزه رسالت معلمان بسیار سنگین است و اولین رسالت ایجاد روحیه تفکر و روحیه انقلابی میان دانش‌آموزان است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی با بیان این که معلمان باید نسل چهارم ما را انقلابی تحویل جامعه بدهند، افزود: تقویت تفکر در میان دانش آموزان و بالا بردن توان علمی این قشر، از رسالت‌های مهم معلمان می‌باشد.
وی ادامه داد: امروزه رسالت معلمان یاددادن الف و ب نیست بلکه افزایش توان علمی و شکوفایی استعدادهای علمی دانش آموزان و تربیت انسان‌های مؤمن و انقلابی از رسالت‌های مهم معلمان به شمار می‌آید.

مصطفی باقری/ یافته

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا