یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار الیگودرز گفت: 4 هزار نفر، وظیفه برگزاری انتخابات در الیگودرز را به عهده‌دارند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، احسان جهانیان در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اقدامات و خدمات دولت، گفت: در سال‌های اخیر پروژه‌های خوبی در شهرستان تعریف و بهره‌برداری شده و هم‌اکنون هم طرح‌هایی در حال انجام است.
وی به نگاه ویژه استاندار لرستان به الیگودرز و تلاش‌های دکتر خدا بخشی نماینده شهرستان اشاره نمود و افزود: در ایام نوروز، سفر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت را به الیگودرز داشتیم و در ستاد اشتغال هم مصوبات خوبی داشتیم.
فرماندار الیگودرز به اقدامات در حوزه سلامت هم اشاره کرد و گفت: اقدامات بالگرد اورژانس هوایی در نجات جان بیماران مناطق صعب‌العبور خدمتی ارزشمند است و بیمارستان شهید ولیان همچون نگینی در حوزه درمانی شرق لرستان می‌درخشد و امروز پذیرای بیماران شهرهای هم‌جوار است.
جهانیان با اشاره به مشخصات و شرایط حوزه انتخابیه شهرستان الیگودرز گفت: در پی برگزاری جلسات و انتخاب هیات اجرایی و تعامل با هیات نظارت، سازوکار برای برگزاری انتخابات باشکوه، فراهم است.
وی به فرآیند انتخابات شوراها از ثبت‌نام تاکنون اشاره نمود و افزود: تعداد ۹۹ نفر در شهرستان الیگودرز تائید صلاحیت شدند و امروز هم آخرین روز رسیدگی به شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده است.

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1396-02-07 19:45
الیگودرز یکی از شهرستانهاي نسبتا بزرگ استان لرستان است چرا فقط 99 نفر برای شوراهای اسلامی؟؟؟!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا