یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 
نوزدهیمن جشنواره خیرین مدرسه‌ساز لرستان امروز پنج‌شنبه، هفتم اردیبهشت‌ماه در خرم‌آباد آغاز به‌ کار کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، نوزدهیمن جشنواره خیرین مدرسه‌ساز امروز پنج‌شنبه، هفتم اردیبهشت‌ماه در محل سالن همایش‌های دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد برگزار شد.
بر اساس این گزارش از زمان تشکیل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور تا کنون قریب به چهل درصد از فضاهای آموزشی توسط خیرین احداث شده است.
تا کنون ۲۸۱ مدرسه توسط خیرین مدرسه‌ساز به آموزش و پرورش لرستان تحویل داده شده و ۶۷ واحد آموزشی دیگر توسط خیرین در دست ساخت است.
شایان ذکر است نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان لرستان با حضور " محمد اصلانی" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و " محمدرضا حافظی" رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور امروز در محل دانشگاه علامه طباطبایی خرم آباد برگزار شد.
 
رشد مشارکت مردم در کنار دولت در امر مدرسه سازی
رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با بیان اینکه ۶۵۰ هزار خیّر مدرسه‌ساز در کشور فعالیت می‌کنند، از ساخت ۳۷ درصدی مدارس کشور توسط خیرین خبر داد.
محمد رضا حافظی در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های جامعه خیرین مدرسه‌ساز در کشور اظهار کرد: در بیستمین سال موجودیت جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور قرار داریم و در حال حاضر تعداد خیرین مدرسه‌ساز متجاوز از 650 هزار خیّر در کشور و یک هزار خیّر در سراسر جهان است.
وی ادامه داد: 37 درصد از مدارس کشور ربه کمک خیرین احداث شده است و در سال جاری مشارکت مردم در این خصوص بیشتر از دولت است و متجاوز از 50 درصد مشارکت مردم نسبت به اعتبارات دولت در این خصوص بوده است.

دیدگاه‌ها  

#1 سید نادر 1396-02-07 14:20
سلام بجای این همه فضای مدرسه بیایید فضای ورزشی ایجاد کنید بیشتر جاها کلاس ها خالی اند وآموزش و پرورش آن فضا ها را جهت سکونت کرایه می دهد همچون روستای دیناروند....
نقل قول کردن
#2 محمد 1396-02-08 13:49
اگه خیرین هم نبودن خدا میدونه چه بلاهای سرمون میومد .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا