یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ستاد استانی سنجش از آغاز امتحانات نهایی دانش آموزان از دوم خردادماه سال جاری خبر داد و گفت: امتحانات نهایی از 2خرداد آغاز و تا 28خرداد ادامه خواهند داشت
به گزارش پایگاه خبری یافته؛ “خدانظر دریکوند” به تهمید مقدمات لازم برای برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان اشاره کرد و افزود: فراهم کردن فضایی آرام و به دور از استرس مهم‌ترین رسالتی است که مدیران باید به آن توجه کنند . وی تأکید کرد: آموزش و پرورش با کنترل و نظارت دقیق و مستمر، تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا امتحانات به‌صورت سالم برگزار شود .
دریکوند در ادامه به فعالیت 198حوزه اجرایی اشاره کرد و افزود: مدیران واحدهای آموزشی موظف‌اند برنامه امتحانی را به نحو مقتضی در محل مناسب نصب کرده و علاوه برآن، تاریخ و زمان برگزاری امتحانات هر رشته را به اطلاع دانش آموزان برسانند. وی تأکید کرد: امتحان فی‌نفسه استرس و اضطراب زاست و مدیران باید شرایطی را به وجود آورند تا دانش آموزان ازنظر فیزیکی و روانی با آرامش بتواند به ارزیابی یادگیری‌های خود در طول سال تحصیلی بپردازند .
رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش لرستان به ارزیابی 127آموزشگاه در سطح استان اشاره کرد و گفت: این مدارس از نظر شاخص‌های سنجش مورد بازدید دقیق کارشناسان استانی قرار گرفته‌اند . مجتبی باقری مطلق امتحانات را حیثیت و اعتبار آموزش و پرورش برشمرد و افزود: سلامت امتحانات و رعایت استانداردهای لازم برای برگزاری آن مهم‌ترین اولویتی است که آموزش و پرورش برای تحقق آن تلاش می‌کند.
باقری در ادامه به حضور ناظران استانی در حوزه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: ناظران استانی بر روند برگزاری امتحانات نهایی نظارت خواهد کرد .
در ادامه دستور کارهای جلسه و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات مقتضی اتخاذ شد .


دیدگاه‌ها  

#1 سلیم 1396-02-07 13:30
امتحانات حوزه نهایی و داخلی در ۸۰ درصد مدارس. به صورت جدی و درست برگزار نمی شود. ادغام کردن حوزه پسران و دختران در بعضی مناطق و همچنین آموزش از راه دور و روزانه بلای جان سلامت. امتحانات شده. و از طرفی مسوول و عوامل حوزه امتحانی در بعضی موارد کسانی هستند که خود. عامل گسترش بی نظمی هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا