یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان کیفیت هوای لرستان را در وضعیت خیلی ناسالم اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، مهرداد فتحی بیرانوند در جمع خبرنگاران با اعلام این که میزان ذرات آلاینده موجود در هوای استان لرستان در روز چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه، 6 برابر حد مجاز است، افزود: میزان ذرات ریز و درشت آلاینده هوای استان به دلیل بروز پدیده گرد و غبار که منشأ خارج از استان دارد به ترتیب 170 و 150 میکروگرم بر مترمکعب است.
وی اظهار داشت: استاندارد میزان غلظت ذرات ریز 2.5 میکرون و درشت 10 میکرون در هوا به ترتیب 35 و 150 میکروگرم بر مترمکعب است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، عنوان کرد: در حال حاضر بیشترین میزان گردو غبار به ترتیب در شهرستان‌های پل‌دختر، کوهدشت و خرم‌آباد است.
 فتحی بیرانوند، عنوان کرد: به افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان توصیه می‌شود که از فعالیت‌های سنگین خارج از منزل خودداری کنند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین میزان گردو غبار به ترتیب در شهرستان‌های پل‌دختر، کوهدشت و خرم‌آباد است، افزود: امروز بیستمین روز آلوده در سال 96 در این استان سپری می‌شود.
وی به افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان توصیه کرد که از فعالیت‌های سنگین خارج از منزل خودداری کنند.

تصاویر ارسالی " کیوان آقایی" از آلودگی هوای روز چهارشنیه ششم اردیبهشت ماه 96- خرم آباد





دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1396-02-06 12:22
هی
عادت
کردیم
دیگه :zzz
نقل قول کردن
#2 جوان 1396-02-07 17:09
عادت کردیم الان اگه خوزستان بود ثانیه به ثانیه اخبارش نشون میدادن .... ما بمیریم شما اسوده بخوابید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا