یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست معاونت بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: با همکاری ادارات اجرایی اوقاف و امور خیریه در سطح شهرستان‌های لرستان، تاکنون بیش از ۱۰ مورد موقوفه قابل سرمایه‌گذاری در سطح استان لرستان، با قابلیت‌های متنوع و مساحت‌های مختلف شناسایی شده است.
به گزارش یافته، "مسلم رضایی‌پور"، در گفت‌وگو با ایکنا گفت: موقوفات، دارای قابلیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به‌ویژه در حوزه‌های کشاورزی، مسکونی و تجاری است.
وی افزود: با توجه به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری بنام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» یکی ‌از راهکارهای تحقق شعار امسال معظم‌له، سرمایه‌گذاری و احیای موقوفات است که هم نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است و هم باعث تولید و ایجاد اشتغال خواهد شد و از طرفی ضمن سهیم شدن در امری خیرخواهانه و خداپسندانه، زمینه اجرای نیات واقفین خیراندیش و گسترش دامنه اجرای نیات واقفین می‌گردد.
رضایی‌پور اضافه کرد: با همکاری ادارات اجرایی اوقاف و امور خیریه در سطح شهرستان‌ها، تاکنون بیش از ۱۰ مورد موقوفه قابل سرمایه‌گذاری در سطح استان لرستان، با قابلیت‌های متنوع و مساحت‌های مختلف شناسایی شده که به‌عنوان نمونه می‌توان به زمین کشاورزی موقوفه امامزاده محمد (ع) شهرستان کوهدشت، زمین موقوفه مرحوم حاج کریم عسلیان، باغ و حمام موقوفه مرحوم حاج روشنعلی دولتیاری، حمام باشی موقوفه شاهزاده حسین‌میرزا و زمین موقوفه اسدخانی در شهرستان خرم‌آباد، زمین‌های موقوفه کربلایی علی شهرک اندیشه و زمین موقوفه امامزاده جعفر (ع) شهرستان بروجرد، زمین موقوفه ساحلی شهرستان دورود و مواردی مشابه در شهرستان‌های ازنا، الیگودرز و ... اشاره کرد.
وی تصریح کرد: حسب تدابیر نماینده ولی‌فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و تاکیدات مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، اجرای طرح‌ها و پروژه‌های دانش‌بنیان در اولویت سرمایه‌گذاری موقوفات است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا