یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

وزیر کشور در حکمی فرماندار شهرستان ازنا را منصوب کرد.
نتیجه تصویری برای فرمانداری رومشکانبه گزارش پایگاه خبری یافته، عبدالرضا رحمانی فضلی در حکمی به پیشنهاد استاندار لرستان "محمد محمدی نژاد" را به عنوان فرماندار شهرستان ازنا منصوب کرد.
شایان ذکر است چهارم اسفند ماه سال گذشته، طی حکمی از سوی "هوشنگ بازوند" استاندار لرستان، "محمد محمدی نژاد" به‌ عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ازنا معرفی شده بود.
محمدی نژاد دارای مدرک دکتری جامعه‌شناسی مسائل اجتماعی ایران در اصفهان، فرماندار شهرستان رومشگان به مدت 3 سال، بخشدار رومشگان به مدت 4 سال، مسوول دفتر سیاسی انتظامی فرمانداری کوهدشت به مدت 6 سال را در کارنامه خود دارد.
پیش‌ از وی نیز اسد عبداللهی به مدت 29 ماه سکان فرمانداری شهرستان ازنا را به عهده داشت که با حکم استاندار لرستان با حفظ سمت به‌عنوان فرماندار خرم‌آباد منصوب شد.
 
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود منصوب شد
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حکمی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود را منصوب کرد.
دکتر کوروش ساکی در حکمی، دکتر مسعود باقریان را به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود معرفی کرد.
پیش از این دکتر اسماعیل حنیف ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود را بر عهده داشت.
در آئین تودیع و معارفه که صبح امروز برگزار شد، دکتر "ابوالفضل عباس زاده" معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، "محمد عیدی" مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دکتر "علی فرهادی نیا" مدیر کل آموزشی دانشگاه، نعمتی فرماندار شهرستان دورود حضور داشتند.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش لرستان منصوب شد
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در حکمی نادر ساکی را به عنوان مشاور مدیر کل آموزش و پرورش لرستان و کارشناس مسئول امور شوراهای آموزش و پرورش منصوب کرد.
ساکی که از رزمندگان و جانبازان 8 سال دفاع مقدس است پیش از این به عنوان به عنوان رئیس اداره تعاون و امور رفاهی انجام وظیفه می‌کرد.
وی در کارنامه کاری خود مسئولیت‌هایی همچون ریاست آموزش و پرورش منطقه زاغه و شهرستان چگنی و رئیس اداره آموزش ابتدایی و مشارکت‌های آموزش و پرورش لرستان و رئیس دانشسرای تربیت معلم منطقه معمولان را تجربه کرده است.

دیدگاه‌ها  

#1 بیژن 1396-02-03 05:54
الان چندتا فرماندار کوهدشتی یا نورآبادی داریم؟البته جدای از این واقعا لیاقتشو دارن و خوب از عهده کار براومدن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا