یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان در بازدید از مناطق آسیب خیز خرم‌آباد دستور تشکیل جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با دستور کار بررسی وضعیت نقاط آسیب خیز و آلوده به مواد مخدر را صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، صبح امروز «هوشنگ بازوند» در راستای مبارزه با مواد مخدر و پاک‌سازی نقاط آلوده شخصاً به صورت میدانی از یکی از مناطق شهر خرم‌آباد بازدید کردند.
وی ضمن مشاهده وضعیت این منطقه از نزدیک‌ دستور دادند در هفته آینده جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با دستور کار بررسی وضعیت نقاط آسیب خیز و آلوده به مواد مخدر مرکز استان تشکیل گردد.
استاندار لرستان دستور دادند قبل از این جلسه با یک کار کارشناسی کلیه موارد توسط دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر، شهرداری خرم‌آباد و دادستانی بررسی جمع‌بندی و در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان جهت تصمیم‌گیری مطرح شوند.
در ادامه این بازدید استاندار لرستان از ساختمان فرهنگی، آموزشی، ورزشی، سپاه حضرت ابوالفضل (ع) که در خرم‌آباد در حال احداث می‌باشد، بازدید کرد و از سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان تقدیر و تشکر کردند.
در این بازدید فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)‌، سردار قنبری فرمانده نیروی انتظامی استان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و شهردار خرم‌آباد، استاندار لرستان را همراهی کردند.

 
منبع: روابط عمومی استانداری لرستان

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا