یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

95  درصد سهام شرکت «ماشین‌سازی لرستان» با قیمت پایه 60 میلیارد ریال که قرار بود روز گذشته  از طریق مزایده به فروش برسد، مشتری نداشت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سازمان خصوصی‌سازی  پیشتر اعلام کرده بود که بلوک ۹۴.۹۶ درصدی سهام شرکت ماشین‌سازی لرستان شامل ۱۲۹ میلیون و ۶۲۶ هزار و ۱۸۲ سهم به ارزش کل پایه 60 میلیارد ریال در روز سه‌شنبه 29فروردین از طریق مزایده به فروش خواهد رسید؛ اما بر اساس اطلاعات واصله؛ برای مزایده این شرکت، هیچ شخص حقیقی یا حقوقی متقاضی نشد.
شایان ذکر است سهام ۵ شرکت دولتی به شرح ذیل طی روز گذشته به مزایده گذاشته شد:
100 درصد سهام «مجتمع صنعتی اسفراین» با قیمت پایه 8700 میلیارد ریال، 100 درصد سهام شرکت «لوله گستر اسفراین» با قیمت پایه 2350 میلیارد ریال، 40 درصد سهام باقی‌مانده شرکت «کشت و صنعت دام‌پروری پارس» با قیمت پایه 2150 میلیارد ریال، 44 درصد سهام باقی‌مانده شرکت بین‌المللی «مهندسی ایران» (ایرتیک) با قیمت پایه 460 میلیارد ریال و 95 درصد سهام شرکت «ماشین‌سازی لرستان» با قیمت پایه 60 میلیارد ریال.
برابر اعلام سازمان خصوصی‌سازی تنها شرکتی که در این روز چهار پاکت پیشنهاد قیمت برای آن رسید، شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایرتیک) بود که یکی از متقاضیان حدود 2 برابر قیمت پایه (800 میلیارد ریال) برای آن قیمت پیشنهاد کرد که طی روزهای آینده و پس از بررسی نداشتن مشکلات مالی و مالیاتی و عدم بدحسابی به سازمان خصوصی سازی نام آن اعلام خواهد شد.

Image result for ‫http://yaftenews.ir/ ماشین سازی لرستان شرکت‬‎

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا