یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 بی‌شک هفته سلامت فرصت مغتنمی است تا با بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهم و سهم آن در تحقق توسعه پایدار، بر مشارکت مردم و همراهی مجموعه نهادهای حاکمیتی و اجرایی تاکید شود.
از طرفی این هفته فرصتی است تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی‌ها، دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخ‌گویی منطقی و شایسته به مردم، با توانی مضاعف و در قالب یک برنامه منسجم و کلان همراه با سایر دستگاه‌های مسئول در مسیر تحقق سلامت مردم گام بر داریم.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت به خبرنگار یافته گفت: هفته سلامت امسال با شعار: «زندگی سالم با نشاط و امید» از اول تا هفتم اردی‌بهشت ماه برگزار می‌گردد.
عبدالرضا شهبازی با اشاره به این که برای هر روز از این ایام شعاری انتخاب شده است اظهار نمود: روز جمعه و آغازین روز هفته با شعار «تحرک بدنی، تفریحات سالم، فعالیت گروهی» نام‌گذاری شده است از دیگر عناوین این روزها می‌توان به «غذای سالم، جامعه سالم»، «سفیران سلامت، نهادهای اجتماعی»، «طرح تحول سلامت، ارتقاء کیفیت زندگی»، «سلامت روان، نیاز همه و همیشه»، «هنر و رسانه، سواد سلامت»، «نهاد خانواده و مسئولیت‌های اجتماعی»
دبیر ستاد اجرایی هفته سلامت در لرستان در باره اجرای برنامه‌های این هفته تشریح کرد: در روز جمعه یکم اردیبهشت‌ماه مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد با همکاری شرکت شیر پگاه لرستان برنامه پیاده‌روی عمومی در حاشیه دریاچه کیو را خواهند داشت. در همین روز ریاست محترم دانشگاه به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه به تبیین جایگاه سلامت، در نماز جمعه حضور پیدا خواهند کرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه به دیگر برنامه‌های متنوعی که در این هفته اجرا خواهد شد اشاره کرد و افزود: در این ایام از ده خبرنگار، پایگاه خبری و خبرگزاری برتر در حوزه سلامت تجلیل خواهد شد. همچنین از دو نفر از فعالین زیست‌محیطی که در حوزه سلامت فعالیت دارند تجلیل خواهد شد.
دبیر ستاد اجرای هفته سلامت به صدا درآمدن زنگ سلامت در روز دوشنبه اشاره کرد و افزود: با مشارکت اداره کل آموزش‌وپرورش استان در دبیرستان شاهد دخترانه ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد و با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه و مسئولین استانی برنامه زنگ سلامت را خواهیم داشت؛ و در همان روز متولیان حوزه سلامت به دیدار نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرستان خرم‌آباد حضور پیدا خواهند کرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه به دیگر برنامه‌های این هفته اشاره کرد و اظهار داشت: عیادت از سالمندان مرکز صدیق، برگزاری جشنواره غذای سالم، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع شعار هفته سلامت، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع بهداشت روان برای شاغلین صنایع در استان، برنامه خطر سنجی سکته برای طلاب حوزه علمیه کمالیه و همچنین همایش خود مراقبتی برای دانشجویان را خواهیم داشت.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا