یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی حکمی از سوی مدیرکل جهاد کشاورزی لرستان مسئول حراست اداره کل جهاد کشاورزی استان منصوب شد.
http://yaftenews.ir/images/95/95-7/entesab.jpg به گزارش پایگاه خبری یافته، عبدالرضا بازدار با صدور حکمی، "حاجی رضا زینی وند" را به عنوان مسئول حراست اداره کل جهاد کشاورزی استان منصوب شد.
زینی وند از نیروهای با سابقه سازمان جهاد کشاورزی پل‌دختر است و سوابقی چون مدیریت ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پل‌دختر را در کارنامه خود دارد.
 
معرفی سرپرست هیات بولینگ و بیلیارد بروجرد
سرپرست هیات بولینگ و بیلیارد بروجرد معرفی شد
با حضور رضا طولابی رییس هیات بولینگ و بیلیارد لرستان مراسم تودیع عزیز پوشنده و معارفه ایمان علیاری در باشگاه اریکه بروجرد برگزار شد.
در این آیین طولابی ضمن تقدیر از زحمات 10 ساله‌ی پوشنده عنوان کرد: تغییر جزئی از زندگی و امری کاملاً طبیعی است؛ طی یک دهه‌ی گذشته آقای پوشنده در حد توان برای بیلیارد بروجرد زحمت کشیدند.
وی در ادامه افزود: رویکرد هیات استان بر مبنای آموزش استوار است، توسعه و گسترش هر چه بیشتر این رشته‌ی مفرح و خاص در بین خانم‌ها و آقایان از دیگر برنامه‌های هیات لرستان به شمار می‌رود. طولابی در خصوص روسای هیات های شهرستان بیان کرد: انگیزه، داشتن برنامه و جوان‌گرایی عوامل مهم برای انتخاب روسای هیات شهرستان‌ها است. امیدواریم با انتخاب ایمان علیاری به عنوان سرپرست جدید هیات بروجرد شاهد پیشرفت و رشد هر چه بیشتر بیلیارد در این شهرستان باشیم.
 شایان است عزیز پوشنده با حکم رییس هیات استان به عنوان مشاور و عضو شورای سیاست‌گذاری هیات بولینگ و بیلیارد لرستان انتخاب شد.


دیدگاه‌ها  

#1 محسن پشت بازاری 1396-01-30 13:11
سلام مسئول امور اداری جهاد کشاورزی استان تغییر کرده و آقای جواد ناصری به این سمت منصوب شد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا