یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم الیگودرز در مجلس از عملکرد ضعیف دولت در بحث اشتغال‌زایی هم در سطح ملی و هم در استانی انتقاد کرد و گفت: این که ادعا می‌شود دولت در لرستان ۱۷ هزار شغل ایجاد کرده، ادعایی بیش نیست.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمد خدابخشی" درگفت‌وگو با خانه ملت از عملکرد ضعیف دولت در بحث اشتغال‌زایی هم در سطح ملی و هم در استان لرستان انتقاد کرد و گفت: این که ادعا می‌شود دولت در لرستان 17 هزار شغل ایجاد کرده، ادعایی بیش نیست و در صورتی که چنین اتفاقی رخ داده است، دولت لیست این 17 هزار نفر را برای مردم لرستان منتشر کند.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌ها، شهرستان الیگودرز هشتمین شهر در بین شهرهای استان لرستان است، تأکید کرد: فراهم ساختن زیرساخت‌های حمل‌ونقل، انرژی و ارتباطات از پیش‌نیازهای توسعه شهرستان به‌منظور اجرای پروژه اشتغال‌زایی است.
خدابخشی از مسئولان خواست نسبت به زیرساخت‌های لازم در الیگودرز اقدام کنند و گفت: هیچ نهادی در دولت متولی اشتغال‌زایی نیست و خود را در حوزه اشتغال پاسخگو نمی‌داند و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی که مسئولیت قانونی دارد، متأسفانه بسیار منفعلانه برخورد می‌کند و برنامه‌ای برای اشتغال ندارد.

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1396-01-26 11:42
آقای خدا بخشی کی به کیه! متاسفانه قبح دروغ شکسته شده و راحت به مردم دروغ گفته میشود!
آقایان اگه راست میگن فقط لیست اسامی 5000 نفر را جهت اطلاع مردم ارائه کنند
نقل قول کردن
#2 امیرزاده 1396-01-26 13:36
حرف حساب جواب نداره . کاش یه نهاد تشکیل بشه دروغ رو جرم اعلام کنه
نقل قول کردن
#3 ابراهیم 1396-01-26 14:03
بر اساس استاندارد سازمان بین‌المللی کار «تمام افراد ۱۰ ساله و بیشتر که در طول هفته حداقل یک ساعت کار کرده باشند فرد شاغل محسوب می‌شوند»؛ در ایران نیز نرخ بیکاری و شاغلان هم با همین معیار محاسبه می‌شود. معیار محاسبه نرخ بیکاری در ایران باید متناسب با واقعیات جامعه ما تغییر کند و تبعیت از معیارهای بین المللی زمانی توجیه دارد که با دستمزد یک ساعت کار در هفته معیشت خانوار تامین شود.
نقل قول کردن
#4 علی 1396-01-26 14:10
نماینده محترم
پروژه راه آهن اصفهان الیگودرز که در توسعه استان بسیار اهمیت داره پیشرفتی نداشته
جاده بین الیگودرز به اصفهان بسیار نا مناسب و حادثه خیز است لطفا پیگیر نمائید اگر این موارد پیگیری شود در اشتغال زایی و توسعه استان و بلاخص شهرستان الیگودرز بسیار اهمیت داره
نقل قول کردن
#5 خرم آبادی 1396-01-26 15:49
وجدانن دمش گرم. راست میگه. همین چند وقت پیش یک آماری از اشتغال لرستان رو استاندار اعلام کرد خدا وکیلی از درصد بیکاری در سوییس و آلمان کمتر بود.
نقل قول کردن
#6 اکبر-ظ 1396-01-26 18:00
امار الکی اونام که رفتن سر کار با پارتی رفتن .
نقل قول کردن
#7 شهرام 1396-01-26 20:32
وقتی رییس جمهورمملکت درکنفرانس خبری که به صورت مستقیم ازصداوسیمابخش میشه مثل اب خوردن زیرتمام وعده هاش می زنه ومیگه کی من گفتم این امارهفده هزارشغل که دیگه دروغ حساب نمیشه.
نقل قول کردن
#8 احمد 1396-01-27 03:11
باعرض سلام خدمت آقای خدابخش واقعا ادعایی بیش نیست چون ماتواین شهر واستان داریم زندگی می کنیم وبا تمام وجود داریم بیکاری رو درک میکنیم الان تو هر خانواده ای چند جوان بیکار هستند از اول دولت روحانی تا کنون همه ی جوان های بی کارروتوی فامیل ودوستان داریم می بینیم از شما نماینده های استان خواهش می کنم تا می توانید دولت روتحت فشار بذارید
نقل قول کردن
#9 ارتش سبز لرستان بزرگ 1396-01-27 09:18
دولت نه تنها کار ایجاد نکرد بلکه با سیاستهای غلط تمام کارخانه ها و شرکت های لرستان را به دلیل حمایت نکردن تعطیل و با ورود افغانیها به ایران حدود 2 میلیون ایرانی بیکارتر شدند.
نقل قول کردن
#10 ارتش سبز لرستان بزرگ 1396-01-27 09:19
به نقل از خرم آبادی:
وجدانن دمش گرم. راست میگه. همین چند وقت پیش یک آماری از اشتغال لرستان رو استاندار اعلام کرد خدا وکیلی از درصد بیکاری در سوییس و آلمان کمتر بود.

خودشان را گول می زنند ما که داریم میفهمیم همه بیکارند و هیچ گار درست حسابی ندارند ملت بزرگ لرزبان ایران.
نقل قول کردن
#11 مسعود 1396-01-27 11:04
خیلی از بیسوادها خیال میکنن صرفاً پشت میز نشستن در ادارات، به منزله ایجاد شغل می‌باشد. عزیز برادر! وام‌های خود اشتغالی نیز به منزله شغل می‌باشد. افتاد
نقل قول کردن
#12 امین پرویزی.اندیشه شهریار 1396-01-27 11:36
تحت فشارگذاشتن درست ولی نه ازروی غرض ورزی وهرگونه گرایشهای سیاسی وحزبی مخالف دولت.صرفاجهت اطلاع..
نقل قول کردن
#13 کارگر قراردادی 1396-01-27 12:14
احسنت جناب آقای خدابخشی.
آمار رو منتشر کنند
جناب دکترنیروهای قراردادی مظلوم واقع شدن . نیروی قراردادی با نیروی رسمی تو یک اداره و شهر کار میکنن اونوقت بدی آب و هوا به رسمی تعلق میگیره اما به قراردادی خیر؛الله وکیلی وجدان خودتون رو قاضی کنید مگه چه فرقی بین این دو هست؟ حق مسکن هر دونیرو رو تو فیش حقوقشون نگاه کنید بعد اگه خداپرست باشی خودت گریه میکنی.آقای دکتر چرا اجازه میدید اینقد تو حق این نیروها جفا بشه؟ فردای قیامتی هم وجود داره به خدا! چیز جالب دیگه ای هم هست و اونم اینه که این نیروها علاوه بر کار موجود تو حکمشون باید چند کار دیگه هم انجام بدن اونم به صورت رایگان و اگه بگن این کار وظیفه من نیست سریع بهش میگن سر موعد مقرر قرارداد اخراجت میکنیم چون قانون این اجازه رو به ما داده.
شما که مجلس نشین هستی و قانون نوشتن وظیفتونه چرا در این رابطه کاری نمیکنید؟ مدیون ما و خانواده های ما هستید اگه کاری نکنید. خدا ازتون نمیگذره اگه برا مظلومین کاری نکنید.
نقل قول کردن
#14 کارگر 1396-01-27 20:59
به خدا راست میگه الان حق مسکن من چهل هزار تومنه‌ بعد حق مسکن رسمی هفتصد هزار تومنه‌. به خدا ما هم ایرانی هستیم و گناه داریم .
نقل قول کردن
#15 احمد 1396-01-28 02:08
فرصت شغلی کجا بود بود از نمایندگان استان خواهش می میکنم که دولت را شدیدا تحت فشار قرار دهند تا ی فکری برای جوانان لرستان که خیلی هاشون هم از بیکاری پیر شدن بکنن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا