یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی حکم صادره از طرف "سید ضیاء ایمانی" مدیر عامل بانک مهر اقتصاد ایران، مدیر جدید شعب بانک مهر اقتصاد خوزستان منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، بر اساس این حکم "مسعود حاتم وند" به عنوان مدیر جدید شعب بانک مهر اقتصاد استان خوزستان منصوب گردید.
حاتم‌وند پیش از این، از 26 مرداد 1394 تا کنون جانشین مدیر و معاون شعب بانک مهر اقتصاد خوزستان بود و قبل از آن نیز مدیر اعتبارات این بانک در استان‌های خوزستان و لرستان و نیز مدیر شعب برتر خرم‌آباد بوده است.

دیدگاه‌ها  

#1 اسدی پور 1396-01-26 21:30
با سلام و آرزوی موفقیت روزافزون و توفیق خدمات بیشتر برای جناب آقای حاتموند که از نیروهای خوش فکر و پر تلاش هستند.
نقل قول کردن
#2 همتی 1396-02-18 19:37
با سلام و آرزوی بهترین ها برای ایشون.آقای حاتموند یکی از بهترین و شریف ترین انسانهایی هستند که تا بحال دیده ام ای کاش دیگر مسئولین هم اینگونه بودند.
نقل قول کردن
#3 افتخار 1396-03-28 18:24
با سلام و آرزوی بهترین ها برای ایشان .ازخداوند متعال برای ایشان که الحق یکی از بهترین و شریف ترین انسانهایی هستند که تا بحال دیده ام .خداوند به ایشان توفیق روز افزون در انجام مسئولیت عنایت فرماید.
به قول امیر کبیر در ستایش کریم خان زند می نویسد” ای کاش هر چند وقت یک بار شیر بچه ای لر در ایران شاه می شد تا مردم مزه عدالت را می چشیدند”
نقل قول کردن
#4 چگنی 1400-05-17 06:40
چقدر انسان با شنیدن اینکه این افراد به جایگاه و پست و مقامی می رسند احساس خوشایند میکمی چونکه این افراد همچون حاج مسعود حاتموند بسیار بسیار انسان درست و باشخصیت بالا بوده و لیاقتش بیشتر این است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا