یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده‌ی مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد باور نسبت به توانمندی‌ها، یک نوع سرمایه‌گذاری است.
به گزارش پایگاه خبری یافته؛ "محمدرضا ملکشاهی‌راد" که در کمیسیون عمران اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان حضور یافته بود، با تاکید بر اینکه اول باید به این نتیجه برسیم که توانمند هستیم، اظهار داشت: ایجاد نگرش جدید هم یک نوع سرمایه‌گذاری است.
وی با اشاره به عنصر خلاقیت در ایجاد نگرش جدید تصریح کرد: با توجه به تغییر و تحولات مداوم دنیای امروز، ایجاد نگرش جدید یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.
ملکشاهی‌راد عنوان داشت: همیشه گفته‌ام پذیرای ایده‌ها و باورهای جدید و راهکار‌آفرین همگان هستم.
نماینده‌ی مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با توجه به جایگاه نمایندگی مردم خاطرنشان ساخت: جایگاه واقعی نماینده‌ی مجلس دخالت مثبت در قانونگذاری است و البته لازمه‌ی رسیدن به این جایگاه، باسواد بودن و آگاهی نماینده نسبت به مسائل گوناگون است.
محمدرضا ملکشاهی‌راد اظهار داشت: باید رویکرد مطالبات‌مان را از فردمحوری به گروهی و اجتماعی تغییر دهیم تا به واسطه‌ی آن، رویکرد نمایندگان استان در مجلس هم تغییر پیدا کند و در نهایت باعث تاثیرگذاری بیشتر و بهبود شرایط جامعه شود.
وی با تاکید بر اینکه حاضرم همه‌ی وقتم را در اختیار افرادی قرار دهم که خلاقیت دارند و ایده‌پردازهای خوبی هستند، افزود: یکی از کارهایی که نخبگان می‌توانند انجام بدهند، ایجاد فضای مطالبه‌گری هدفمند است.
ملکشاهی‌راد افزود: در سالهای گذشته 87 درصد بودجه‌ی عمرانی کشور به صورت ملی و تنها 13 درصد آن به صورت استانی تصویب می‌شد که این امر به استان‌ها اجازه‌ نمی‌داد بر اساس شرایط داخلی‌شان تاثیرگذار باشند و مشکلات‌شان را برطرف نمایند، چون چیزی دست‌شان نبود.
نماینده‌ی مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: خوشبختانه با تغییر نگرش در این زمینه، امروز بودجه‌ی استان از 450 میلیارد تومان به 947 میلیارد تومان رسیده است.
محمدرضا ملکشاهی‌راد با تاکید بر اینکه باید به دنبال ایده‌هایی باشیم که عملیاتی هستند، عنوان داشت: بهتر است به جای ارائه‌ی انبوهی مطالبه‌ی متنوع، به دنبال ارائه‌ی چند مطالبه‌ی محدود کارشناسی‌شده باشیم و شرایط تحقق آن‌ها را فراهم نماییم.
وی، در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در ترغیب سرمایه‌گذاران مشکل داریم، اظهار داشت: متاسفانه شرایط مساعدی برای سرمایه‌گذاری در استان نداریم.
ملکشاهی‌راد افزود: اگر چند نمونه‌ی موفق سرمایه‌گذاری در استان داشته باشیم، خود به خود پای سایر سرمایه‌گذاران هم به لرستان باز می‌شود.
نماینده‌ی مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: یکی از کارهایی که در همین زمینه باید در دستور کار قرار دهیم، استفاده از ظرفیت صندوق توسعه‌ی ملی است.

دیدگاه‌ها  

#1 لر 1396-01-24 21:38
نام شهرستان چگنی است و مرکز شهرستان شهر سراب دوره.حوزه انتخابیه هم خرم آباد و چگنی است.
نقل قول کردن
#2 زنه بووه لرستانات 1396-01-25 06:34
جمله زیبایی بود.لوران باید خودباوری خود را پیدا کنند.اصالت ایران نباید ضعیف باشد.خرم آباد پایتخت سرزمینی ایران و شهر اولین اولینها _لرستان پایتخت تاریخ تمدن فرهنگ طبیعت اصالت غیرت و...ایران زمین #نژاد از کاسی تا پارسی در قلمرو امپراطوری سرزمین شیران لور بوده است.
نقل قول کردن
#3 ناشناس 1396-01-25 08:26
غیرت لرها خودش خودباوری است فقط نمیتونید چجور ازش استفاده کنید.
نقل قول کردن
#4 حمید رضا 1396-01-25 08:58
شهرستان چگنی
نقل قول کردن
#5 کیان 1396-01-26 06:30
به نقل از لر:
نام شهرستان چگنی است و مرکز شهرستان شهر سراب دوره.حوزه انتخابیه هم خرم آباد و چگنی است.

باید خرم آباد 3 نماینده داشته باشد و شهرستان چگنی هم یک نماینده مستقل.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا