یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دادستان عمومی و انقلاب لرستان گفت: علیرغم شکایات متعدد علیه واحدهای تولیدی در استان لرستان لیکن با توجه به تاکید ریاست دادگستری تاکنون هیچ واحد تولیدی به خاطر بدهی تعطیل و یا ماشین‌آلات آن‌ها توقیف نشده است.
http://yaftenews.ir/images/95/95-5/razani.JPGبه گزارش یافته، "سعید رازانی"رازانی در گفت‌وگو با میزان به اقدامات انجام‌شده در راستای حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و افزایش تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات رئیس قوه قضائیه جلسات متعددی در این رابطه برگزار شده است.
وی گفت: در سال گذشته کمیته حمایت از سرمایه‌گذاران استان لرستان 5 جلسه برگزار کرد که حاصل این جلسات 15 مصوبه مهم بوده است.
این مقام قضایی گفت: تعیین تکلیف شرکت‌های شن و ماسه شهرستان‌های سلسله (الشتر)، تیره دورود و پل باباحسین خرم‌آباد و بازدید میدانی از شرکت‌های شن و ماسه الشتر و تشکیل جلسه در فرمانداری آن شهرستان از جمله اقدامات دادستانی استان بوده است.
رازانی ادامه داد: همچنین تشکیل جلسه در خصوص شکایت کارگران علیه بنگاه‌های اقتصادی با موضوع مشاغل سخت و زیان‌آور با توجه به داشتن بار مالی برای واحدهای تولیدی و فعال کردن نهاد داوری در اختلافات کارگر و کارفرما قبل از ارجاع پرونده به مراجع قضایی از دیگر اقدامات ارزشمند در راستای حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و تولید بوده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان در پایان گفت: علیرغم شکایات متعدد علیه واحدهای تولیدی در استان لرستان لیکن با توجه به تأکید ریاست دادگستری تاکنون هیچ واحد تولیدی به خاطر بدهی تعطیل و یا ماشین‌آلات آن‌ها توقیف نشده است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا