یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: قاچاق بی‌رویه کالا و ارز موجب بی رونقی بازار داخلی می‌شود و مبارزه با این پدیده شوم امری ضروری و نيازمند همت و اراده همگاني است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ "علی احمدی تبار" گفت: طرح مبارزه با کالای قاچاق، امسال نیز مثل سال‌های گذشته از اولویت‌های کاری پلیس است.
وی با اشاره به اینکه پلیس استان با آمادگی کامل با قاچاقچیان و متخلفان برابر قانون برخورد خواهد کرد، گفت: تمام دستگاه‌های مرتبط با همیاری پلیس در یک طرح جهادی، مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان را بیش‌ازپیش سرفصل کارهای خود قرار خواهند داد.
احمدی تبار با بیان اینکه پلیس اقدامات خود را در سال جدید همچون سال‌های قبل انجام می‌دهد، گفت: در این زمینه از ظرفیت‌های رسانه و آحاد جامعه به نحو مطلوب استفاده خواهد شد.
وي در ادامه افزود: اقتصاد مقاومتي، توليد - اشتغال، راهبرد اساسي است كه از سوي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي در نوروز 96 به‌عنوان شعار سال انتخاب شد و نظر به حساسیت‌های زماني به عنوان يك راهبرد در تمام ابعاد مديريتي، فردي و اجتماعي كشورمان مد نظر قرار گرفته است.
جانشين انتظامي لرستان تحقق شعار اقتصاد مقاومتي را نيازمند همت و اراده همگاني دانست و افزود: امنيت، اساس فعالیت‌های اقتصادي است و پليس به عنوان متولي برقراري نظم و امنيت، وظيفه بسيار مهم و اساسي را در تحقق اين مهم در سطح جامعه دارد، چرا كه اقتصاد مقاومتي از مهم‌ترین مباحثي است که مي‌تواند جامعه را از مشکلات و مسائل اقتصادي برهاند.
سرهنگ احمدی تبار در پايان پدیده قاچاق را، از موانع مهم رشد و شکوفایی هر کشور دانست و افزود: رسانه‌ها با ایجاد نگرش مثبت در افکار عمومی نسبت به نهادهای مجری امنیت، می‌توانند یاریگر پلیس و نهادهای امنیتی در اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی برای تأمین فضای امنیت و آرامش برای فعالان اقتصادی داخلی باشند‎.

نتیجه تصویری برای کامیون لاستیک قاچاق

دیدگاه‌ها  

#1 احمد رضا 1396-01-23 01:17
متاسفانه مجازات های قانونی ما در قبال جرایم صورت گرفته بسیار ضعیف هستن و اصلا بازدارنده نیستن.

به همین خاطر جسارت قاچاقچیان هم رو به رشد هست.

ماشاالله استان ما هم که اکثر اوقات همه جا فقط فامیلی و قومی کار انجام میشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا