یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد در مجلس دهم خواستار ورود رئیس جمهور به موضوع تکمیل بیمارستان بروجرد شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "عباس گودرزی" در نشست علنی روز دوشنبه 21 فروردین‌ماه گفت: از آقای رئیس جمهور تقاضا دارم به موضوع تکمیل بیمارستان در شهرستان بروجرد ورود پیدا کنند تا زمینه رفع مشکلات در بخش بهداشت و درمان این شهرستان فراهم شود.
وی ادامه داد: مردم بروجرد از کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در رنج هستند بنابراین تکمیل بهره‌برداری از بیمارستان در بروجرد یک اولویت است، مردم خواهان اقدام و عمل هستند.
گودرزی در بخش دیگری از سخنانش گفت: به وزیر راه و شهرسازی تذکر می‌دهم به دلیل اینکه ایشان با وجود حاضر شدن در محل بیمارستان آیت‌الله بروجردی و مصاحبه تأکید کردند تا پایان سال 95 این بیمارستان تکمیل می‌شود اما تاکنون بهره‌برداری صورت نگرفته است.
 

دیدگاه‌ها  

#1 عباس 1396-01-22 00:27
آیا اثری هم داره؟
نقل قول کردن
#2 صفری 1396-01-22 00:40
با این فرمایش جنابعالی حتما تکمیل میشه !
نقل قول کردن
#3 ناشناس 1396-01-22 09:22
از معدود نمایندگانی است که بیشتر از ایام تبلیغات به مردم نزدیک شده، صرفنظر از موانعی که برایش وجود دارد تلاش وی قابل تقدیر است.
نقل قول کردن
#4 ناشناس 1396-01-22 23:38
آقای گودرزی تا بین نمایندگان لرستان و لرزبان اتحاد همدلی نباشه وضع همینه پروژه های ابتدایی و رفایی مردم رو ک دولت موظفه سریعتر اجرایی کنه دارین با خواهش التماس مطالبه میکنید استانهای دیگه دنبال صنعت و ایجاد شغل در استانهاشون هستن..صد سال دیگه هم توانایی ایجاد صنعت برای تولید و اشتغال رو توی سطح استان نخواهین داشت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا