یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان اظهار داشت: اگر آمار اشتغال ارائه می‌کنیم، آماده‌ی رصد آن هستیم.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "هوشنگ بازوند" در نشست مشترک با مجمع نمایندگان استان که عصر امروز و حول محور برنامه‌های توسعه و عمران شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد، پس از استماع سخنان و موضوعات مطرح‌شده توسط " مجید کیانپور" رییس مجمع نمایندگان استان اظهار داشت: در شرایط فعلی؛ توسعه بدون سرمایه‌گذاری امکان‌پذیر نیست‌.
وی افزود: در سال 95 در مجموع سه هزار و 750 میلیارد تومان توسط بانک‌ها پرداخت شد.
بازوند ادامه داد: از این طریق بانک‌های خصوصی به‌اندازه سهم سپرده‌های مردم لرستان در حساب‌های خود برای رونق تولید و اشتغال اقدام کنند و لازم است نمایندگان محترم هم در این مورد کمک کنند.
استاندار لرستان با اشاره به این که برای سال ۹۶ سند تولید و اشتغال تعریف شده، افزود: باید در لرستان 6 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شود.
وی ادامه داد: حتی با فرض تخصیص کامل؛ نهایتاً در مجموع یک هزار و 500 تا یک هزار و 600 میلیارد تومان در بودجه پیش‌بینی‌شده و توسط دولت و پی گیری مجلس تأمین شدنی است.
بازوند ادامه داد: باید به کمک همدیگر با فراهم کردن بستر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مابقی آن را تأمین کنیم.
وی با اعلام این که سند صادرات استان در حال تهیه است، افزود: در سال ۹۵ فقط پتروشیمی لرستان ۱۶۰ میلیون دلار صادرات داشته است‌.
بازوند بیان داشت: لیست اشتغال ایجاد شده در سال‌های اخیر توسط اداره کل کار در اختیار نمایندگان محترم قرار می‌گیرید و اگر آمار اشتغال ارائه می‌کنیم، آماده‌ی رصد آن هم هستیم.
استاندار لرستان بیان داشت: مدیران دستگاه‌های زیر ساختی استان، مسوول تحقق پروژه‌هایی هستند که برای سال ۹۶ در برنامه تکمیل قرار دارند و هیچ کوتاهی در این خصوص پذیرفته شده نیست.
بازوند با اشاره به این که در سال گذشته توسط صندوق کارآفرینی امید بیش از ۶۴ میلیارد تومان تسهیلات ۴ درصد پرداخت شد‌، افزود: به 30 هزار نفر مبلغ ۳۱۳ میلیارد تومان وام ازدواج نیز پرداخت شده است.
وی تأکید کرد: در سال گذشته در مجموع ۵۶۸ میلیارد تومان برای رونق تولید به ۳۲۷ واحد تولیدی پرداخت شد که از این حیث لرستان از استان‌های فعال و برتر بوده است.


دیدگاه‌ها  

#1 جمشید لرستان 1396-01-21 09:19
خدا کنه این جلسات با حضور همه نماینده ها تشکیل بشه
و نتیجه مطلوب برای لرستان هم داشته باشه
نه چندتا عکس که ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا