یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر سایت میرملاس‌نيوز که ششم اسفندماه به همراه چند نفر از بستگانش در مسیر جاده «خرم‌آباد– کوهدشت» تصادف کرده بود، توسط پزشکان متخصص در تهران جراحی می‌شود.

به گزارش یافته، امین آزادبخت که از ناحیه صورت و پا دچار آسیب دیدگی شده بود، پس از این حادثه در بیمارستان عشایر خرم‌آباد بستری شد. به دلیل مناسب نبودن شرایط درمان و جراحی در خرم‌آباد، با مساعدت دکتر علی کاییدی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی وی به نهران اعزام شد تا در بیمارستان سینا مورد عمل جراحی قرار گیرد .

معاینات اولیه توسط کادر پزشکی بر روي آزادبخت صورت گرفته و قرار است طی روزهای آینده مچ پای راست وي زیر تیغ جراحان برود.

شايان ذكر است امین آزادبخت اط سال 1387 تا كنون خبرنگار و عکاس نشریات سیمره، طلوع ورزش و خبرگزاری ایرنا و پایگاه خبری تحلیلی میرملاس نیوز بوده است.

شورای نویسندگان پایگاه اطلاع‌رسانی یافته در آستانه سال نو برای امین آزادبخت و خانواده‌اش از درگاه خداوند متعال آرزوي سلامتي دارند.

عبدالرضا قاسمي / تهران

دیدگاه‌ها  

#1 حشمت اله آزدبخت 1391-12-19 14:58
باسپاس از پایگاه وزین یافته و عبدالرضاقاسمی عزیز. سربلند باشید.
نقل قول کردن
#2 امیر رضاپناه 1391-12-19 22:08
سلام
ضمن آرزوی سلامتی مجدد برای آقای امین آزادبخت و همچنین تشکر از آقای دکتر کاییدی بابت فراهم نمودن شرایط درمان آقای آزادبخت در بیمارستان سینا تهران. شایسته تر این بود که ایشان با توجه به عضویت در کمیسیون بهداشت و درمان زمینه درمان هم استانی هایمان را در خود استان فراهم می نمود?!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا