یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای لرستان بر ضرورت جلوگیری از تبلیغات زودهنگام انتخابات از سوی کاندیداها تاکید کرد.
http://yaftenews.ir/images/94/94-5/malekshahi.JPGبه گزارش مهر، "الهیار ملکشاهی"در سخنانی با اشاره به تبلیغات زود هنگام کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و  روستای لرستان اظهار داشت: کاندیداها باید رعایت قانون را در این زمینه داشته باشند.
وی با بیان اینکه کاندیداها نباید تبلیغات زودهنگام داشته باشند و مراعات قانون را داشته باشند عنوان کرد: اگر این امر از سوی کاندیداها رعایت نشود هم در بررسی صلاحیت ها این امر لحاظ می شود و هم ممکن بوده از طریق دستگاه قضایی تحت پیگرد قانونی و قضایی قرار گیرند.
رئیس عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای لرستان با تاکید بر اینکه اگر کاندیداها مرتکب جرمی قرار گیرند به طور حتم تحت پیگرد قضایی قرار می گیرند تصریح کرد: همچنین مسئولان ادارات و کسانی که شخصیت حقوقی دارند و مدیران نباید از شخصیت و جایگاه حقوقی خود به نفع کاندیدایی استفاده کنند.
ملکشاهی بیان داشت: همچنین امکانات اداری نیز نباید در تبلیغات به کار گیری شود چرا که اگر این امر اتفاق افتدد به طور قطع جرم بوده و جرم نیز قابل تعقیب از سوی دستگاه قضایی و همچنین شورای نظارت بر انتخابات خواهد بود.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا