یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای سد آبسرده بروجرد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " هوشنگ بازوند در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت این سد گفت: در سال جاری یکی از اولویت‌های اصلی ما با توجه به نیازی که شهرستان بروجرد دارد سد آبسرده است.
وی ادامه داد: در آسیب‌شناسی انجام شده مشخص گردید پیمانکار سد ضعیف بوده و بلافاصله توسط شرکت آب منطقه‌ای لرستان خلع‌ید شد و قرار است ظرف یک ماه آینده پیمانکار جدید پس از طی شدن مراحل قانونی معرفی شود.
استاندار لرستان با بیان اینکه با انتخاب پیمانکار جدید نگرانی‌های ما مرتفع خواهد شد، یادآور شد: آبسرده سدی حیاتی برای استان و شهرستان بروجرد محسوب می‌شود و در سال جاری که سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام‌گذاری شده باید عملیات اجرایی آن با سرعت انجام گیرد.
استاندار لرستان از اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای سد ابسرده در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این مبلغ نیز تلاش خواهیم کرد مبلغ قابل‌توجهی نیز از اسناد خزانه به این پروژه اختصاص داده شود.
بازوند با تاکید بر اینکه باید پیگیر اعتبارات این سد باشیم، افزود: به هیچ وجه نباید در سال تولید و اشتغال فرصت سوزی انجام شود و باید از فرصت‌ها جهت رونق تولید و اشتغال در راستای توسعه لرستان بیشترین بهره را ببریم.

دیدگاه‌ها  

#1 بابک 1396-01-19 12:32
با سلام ضمن تقدیر و تشکر از زحمات یافته
به نظر نمیرسد با تعویض صندلی های مدیریت آب منطقه ای تغییری در روند نزولی این سازمان ایجاد گردد .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا