یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نیروگاه 4 و 2 دهم مگاواتی گازی تولید برق روستای شیشه بروجرد به بهره‌برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری یافته؛ در مراسمی با حضور استاندار لرستان، علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بروجرد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی امروز ظهر نیروگاه 4 و 2 دهم مگاواتی گازی تولید برق روستای شیشه بروجرد به بهره‌برداری رسید.
استاندار لرستان در خصوص این نیروگاه گفت: یکی دیگر از ثمرات فرمایشات مقام معظم رهبری توسط دولت تدبیر و امید امروز افتتاح و بهره‌برداری رسید. وی با بیان اینکه نیروگاه‌های دیگری نیز در استان به‌زودی افتتاح و بهره‌برداری خواهند رسید
هوشنگ بازوند اظهار داشت: ظرفیت این نیروگاه ۴.۲ مگاوات است و ۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری آن است و با افتتاح این پروژه ۱۵ فرصت شغلی ایجادشده است.
وی افزود با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و در راستای ایجاد اشتغال سرمایه‌گذاری شش هزار میلیارد تومانی در لرستان را شاهد خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: این نیروگاه که ظرفیت تولید 31 هزار مگاوات برق در سال را دارد با سرمایه‌گذاری 40 میلیارد ریالی بخش خصوصی ساخته‌ شده است.
 خود نیا افزود: این نیروگاه گازی می‌تواند برق مصرفی بیش از 10 هزار خانوار را تامین کند.
وی گفت: با ساخت نیروگاه گازی روستای شیشه زمینه اشتغال 15 نفر فراهم شد.
مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان افزود: در صورت تامین اعتبار و پرداخت تسهیلات برای توسعه این نیروگاه، تولید آن تا 25 مگاوات افزایش خواهد یافت و زمینه اشتغال 50 نفر به وجود می‌آید.
خود نیا گفت: نیروگاه مهرگان پل‌دختر و پردیسان بروجرد در استان نیز در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.
وی افزود: همچنین نیروگاه تولید برق در مقیاس کوچک الیگودرز، شهرک صنعتی شماره 2 خرم‌آباد، شهرک صنعتی ازنا و شهرک صنعتی بروجرد در لرستان نیز در حال احداث هستند.



دیدگاه‌ها  

#1 شهرام 1396-01-18 18:57
نیروگاه هزارمگاواتی خرم اباد چی شد
اخه مگرنیروگاه دودهم مگاواتی مراسم بهره برداری داره.
کدوم نهد باید از استاندار لرستان وسایرمسیولین جواب این سوال رو بخواد که در این چهارسال چه کارتحول افرینی درجهت ایجاد اشتغال انجام دادید
کدوم ازادراه کدوم راه اهن کدوم کارخونه کدوم بروزه گردشگری برای مناطق حاشیه نشین چه کردی این که بایلوت اقتصادمقاومتی شدیم چند تا شغل ایجادشد
هزارتاازاین وعده ووعیدهاچی شداین اقایون بدونن روایت فرمایش می کنه اگرحاکمی عادل باشداخرین شخصی است که واردبهشت می شود
حواسشون به این حدیث باشه اگرنمی تونیدعادل باشیدواگرمی دونید بهترازشماهست کناربکشید.
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1396-01-19 08:12
این تناقض را ببینید.اگر مصرف برق هر خانوار را بطور متوسط 2 امپر{2000 وات} برای یخچال-تلویزیون- لباسشویی-کولر روشنایی و غیره در نظر بگیریم و ان را در 10000 خانوار ضرب کنیم عددی که بدست میاد میشه 20 میلیون وات یا 20 مگاوات در حالیکه این نیروگاه 4.2 مگاوات قدرت داره پس چطوری میتونه برق 10 هزار خانوار را تامین کند ؟
نقل قول کردن
#3 میلاد 1396-01-19 10:11
از دقت نظر بزرگوارانی که نظر دادند بیشتر از خود خبر استفاده کردم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا