یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد و اشترینان اعلم داشت: شأن نماینده عزل و نصب نیست و تنها نظارت است اما نظارت او نمایشی نیست.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "عباس گودرزی" با صدور بیانه‌ای اعلام کرد: شأن نماینده عزل و نصب نیست و تنها نظارت است اما نظارت او نمایشی نیست؛ بلکه یک نظارت مؤثر است و از ظرفیت پیگیری خویش استفاده می‌کند.
در ادامه بیانیه صادره از طرف دفتر نماینده بروجرد آمده است:
مدیر از جانب دولت نصب می‌شود و نماینده نظارت می‌نماید؛ نماینده حق تحمیل عناصر خویش را ندارد لکن نظارتی مستمر دارد و گزینه‌ای که دستگاه نصب می‌کند (البته نماینده انقلابی یک سری خطوط قرمز را چک می‌کند) قطعاً تحت نظارت نماینده خواهد بود و در نظارت نیز نباید هیچ ملاحظه‌ای جز مصالح نظام و منافع مردم وجود داشته باشد؛ نه اینکه متعصبانه از کار درست و غلط مدیر بالسویه دفاع و جانب‌داری شود؛ البته نماینده، معین و پشتیبان مدیران دستگاه‌ها در جهت خدمت‌رسانی به مردم می‌باشد که قطعاً این حمایت با جهت‌گیری صحیح، موجب تسریع در خدمت‌رسانی به مردم است و چنانچه مدیر از مسیر خدمت به نظام و مردم خارج شود قطعاً مانند ماسبق، تحت پیگیری برابر قانون قرار می‌گیرد...
نماینده و به عبارتی قوه مقننه با دولتی که برآمده از رأی مردم و مورد تنفیذ حکم ولی‌فقیه باشد باید در جهت تقویت انقلاب و خدمت‌رسانی به مردم تعامل داشته باشد و دعواهای جناحی نباید موجب اختلال در روند امور و خدمت‌رسانی به مردم گردد و هر چیزی باید سر جای خودش به آن پرداخته شود.
در خصوص مدیریت محترم اسبق آموزش‌وپرورش و موارد مشابه نیز نماینده تنها به وظیفه نظارتی عمل نموده و چنانچه بی‌تفاوت باشد قصور کرده است و پیگیری‌های صد باره ایشان نیز در راستای انجام‌وظیفه نظارتی و کمک به دستگاه در جهت خدمت به مردم بوده است و در ضمن نماینده فقط پیگیری می‌کند لکن عزل و نصب در اختیار قوه مجریه می‌باشد.
مطلب آخر اینکه اعتماد مردم سرمایه اجتماعی نظام است و لذا حفظ این سرمایه باید در اولویت امور باشد و هر کسی که به این سرمایه خدشه وارد کند ساقط ارزش و اعتبار است از هر جناح و دسته و گروهی و با هر عنوانی که باشد و دیگر اعتبارات نیز در گرو رعایت این شاخص مهم است.
 یک نمونه از مکاتبات و پیگیری‌های متعدد گودرزی به پیوست تقدیم حضور می‌گردد که نشان می‌دهد ایشان در چارچوب صحیح نظارتی کارها را دنبال می‌کند و انجام‌وظیفه می‌نماید.
 
دفتر عباس گودرزی
نماینده مردم شریف بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی


دیدگاه‌ها  

#1 صفری 1396-01-17 10:36
امان از وقتی که سیاست جای روحیه خدمت را میگیرد
نقل قول کردن
#2 دالوند 1396-01-17 14:13
تمام جابجایی مدیران. زیر سربعضی برخی نمایندگان است
افتخار بزرگشان گماردن فامیل به مدیریت. مدرسه سه کلاسه هست. در حالی که این فامیل نماینده شایستگی لازم را ندارد
نقل قول کردن
#3 جمشید لرستان 1396-01-17 23:00
این چه حرفی هست اقای گودرزی
همه نماینده های لرستان دارن شب و روز برای مردم لرستان زحمت میکشن چون از خود مردم هستن و فقط احساس تکلیف کردن
کاری به مدیران دستگاه ها ندارن :-*
نماینده های لرستان به فکر مردم لرستان محروم باشید به کمک هم نه عزل ونصب مدیران و...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا