یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: سمینار سرمایه گذاری با حضور سفرا، سرمایه گذاران داخلی و خارجی در لرستان پایان فروردین‌ماه برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "علی هادی چگنی" در جمع حبرنگاران اظهار داشت: این سمینار 31 فروردین‌ماه در خرم‌آباد برگزار خواهد شد و تاکنون 15 سفیر از کشورهای مختلف برای شرکت در این سمینار اعلام آمادگی کردند.
 وی با بیان اینکه این سمینار بهترین فرصت برای معرفی استان به سرمایه‌گذاران غیربومی است از مسئولان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و دارایی استان خواست تا فردا (پنجشنبه) طرح‌های خود را به دبیرخانه اجرایی معرفی نمایند
شایان‌ ذکر است، این سمینار به مدت 2 روز در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیدگاه‌ها  

#1 محمدآریان 1396-01-16 14:40
اقدام مثبتی می باشدانشاالله درحدبرگزاری سمینارنباشدوموج ب جذب سرمایه گذارگرددالبته سرمایه گذارزیادهستش
نقل قول کردن
#2 رضا 1396-01-16 15:37
حداقل در این فرصت ، دیوارهای فرودگاه را در اختیار شرکتهایی که نیاز به کار تبلیغاتی دارند بگذارید تا آنرا با تبلیغات خود رنگ آمیزی و زیباسازی کنند و ورودی شهر را سرو سامانی بدهید . باور کنید چشم انداز ورودی شهر تاثیر بسیاری در قضاوت بیننده دارد.
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1396-01-16 21:09
با تشکر از مسئولین محترم مدیریت و برنامه ریزی لرستان این کار درستی است .از این فرصتها بایست استفاده کرد. سرمایه گذاران باید با پتانسیل ها و قابلیتهای استان لرستان اشنا شوند.لرستان دارای ویژگیهای مهمی برای سرمایه گذاری است مثل حوزه نفت و گاز - بخش گردشگری-شیلات-ب ندر خشک-راه اهن-پتروشیمی-دا مپروری-سد و اب.
نقل قول کردن
#4 فعال محیط زیست 1396-01-16 21:44
میشه آماری از سرمایه گذاری این سرمایه گذاران در استانمان به مردم بدید
نقل قول کردن
#5 سپهر 1396-01-16 23:25
اینقدر شعار ندید،زیرساخت های اصلی توسعه گردشگری لرستان رو فراهم کنید که ثبت جهانی میراث تاریخی-طبیعی لرستان،تکمیل هتل های نیمه کاره خرم آباد،برقراری پروازهای خارجی در فرودگاه خرم آباد و افتتاح راه آهن خرم آباد-دورود هستند.
نقل قول کردن
#6 سپهر 1396-01-16 23:28
اگر واقعاً خواهان رونق گرفتن گردشگری هستید منابع آبی دره ی خرم آباد را به سرمایه گذاران معرفی کنید و از آنها بخواهید در این زمینه فعالیت نمایند.احداث پروژه های توریستی در حوزه آب نظیر پارک های آبی،تونل آکواریوم،پارک دلفیناریوم،دریا چه مصنوعی و...تاثیر بسیار زیادی در جذب گردشگر داره.
نقل قول کردن
#7 همشهری 1396-01-20 21:27
سالهاست که داریم جذب می کنیم. در همه ی دولتها.راستی حد آخرش کجاست. مثلا یه روز بگیم دیگه اشباع شدیم؛جذب هم حدی داره.این همه سرمایه گذار ؛ این همه سرمایه؛ تولیدات اینا کجا مصرف بشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا