یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: گازرسانی به روستاها اولویت نخست شرکت گاز استان است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حشمت اله شمس خرم‌آبادی با بیان اینکه در حال حاضر 992 روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند‌ می‌باشند، افزود: از این تعداد، طرح گازرسانی 223 روستا در سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.
وی ادامه داد: در سال جاری نیز گازرسانی به روستاها اولویت نخست شرکت گاز استان است و در همین راستا طرح گازرسانی به 200 روستا در دست اجراست.
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان خاطرنشان کرد: در همین راستا کار گازرسانی به 115 روستای دیگر استان مراحل طراحی و مطالعاتی را می‌گذرانند و در آینده نزدیک در صورت تأمین منابع مالی، گازرسانی به این روستاها اجرایی خواهد شد.
شمس خرم‌آبادی تصریح کرد: سال گذشته کارکنان این شرکت با تمام توان در خدمت اهداف شرکت گاز استان بوده‌اند و تلاش قابل‌تقدیری در توسعه خدمات کمی و کیفی به مردم استان انجام داده‌اند.
وی افزود: سال جاری نیز با تلاش و کار دوچندان سعی مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری در تحقق بخشیدن به شعار امسال می‌باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان همچنین گفت: در حال حاضر بیش از 99 درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و 72 درصد جمعیت روستایی نیز از گاز استفاده می‌کنند.
شمس خرم‌آبادی با بیان این مطلب گفت: شاخص گازرسانی استان از استانداردهای کشوری بالاتر است و طی امسال با گازرسانی به شمار بیشتری از روستاهای استان، این رقم از حد استاندارد کشوری بسیار فراتر خواهد رفت.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا