یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر ضرورت توسعه پتروشیمی لرستان گفت: رفع مشکلات اقتصادی کشور با استفاده از مدیران انقلابی محقق می شود.
به گزارش مهر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر سه‌شنبه در دیدار با کارکنان مجتمع پتروشیمی لرستان در سخنانی با تاکید بر اینکه مدیریت نقش اساسی در تولید و ایجاد اشتغال دارد اظهار داشت: تولید و اشتغال در گرو مدیریت متعهد، کارآمد، توانمند، بافکر، باانگیزه و صحیح است.
 
جوانان سرمایه جامعه هستند
وی با بیان اینکه در سال ۸۸ که خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم ایشان با تحلیلی که از وضعیت لرستان ارائه دادند به چند نکته اساسی تاکید داشتند گفت: ایشان فرمودند که راه‌حل رفع مشکلات لرستان انجام کارهای بزرگ است و تاکید داشتند که از کارهای بزرگ حمایت و پشتیبانی کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه تاکید دیگر مقام معظم رهبری این بود که به جوانان تکیه کنیم گفت: به همین دلیل بود که در اولین کاری که در لرستان انجام دادیم تشکیل مجمع مشورتی جوانان در استان بود.
آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه امروز کسانی که عضو این مجمع هستند در حوزه تولید و اشتغال فعال هستند گفت: به‌طور مثال ایجاد رسد خانه در بام لرستان، ایجاد گلخانه، گاوداری و ... در استان از سوی جوانان عضو مجمع مشورتی جوانان صورت گرفته است.
وی با تأکید بر اینکه جوان سرمایه است گفت: جوان امیدآفرین و کارآفرین بوده و هر کاری که به دست جوانان بدهی به نحو احسن آن را انجام می‌دهد و با کمک جوانان می‌توان کارهای بزرگ در استان انجام داد.
 
رفع مشکلات اقتصادی کشور در تکیه‌بر مدیران انقلابی است
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه امروز نیز پتروشیمی لرستان مدیون رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری است گفت: در این راستا در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اولین برنامه خود را بازدید از مجتمع پتروشیمی لرستان قراردادیم و هدف از این اقدام نیز خدا قوت و تقدیر از کارکنان پرتلاش این مجتمع بوده است.
آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری راه‌حل رفع مشکلات اقتصادی کشور را تکیه‌بر نیروی جوان، مدیر کارآمد، انقلابی و ولایی می‌دانند گفت: اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است.
وی با بیان اینکه هشت سال مقام معظم رهبری توجه ویژه به حوزه اقتصاد را مورد تاکید قرار داده‌اند گفت: در لرستان نیز ظرفیت تولید، منابع تولید، نیروی انسانی برای تولید وجود دارد و بستر برای ایجاد اشتغال در لرستان فراوان است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه شرط موفقیت در این حوزه به‌کارگیری منابع، ظرفیت‌ها و نیروی انسانی کارآفرین است تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز همواره در سپردن کارها به مدیران باانگیزه و پرتحرک تأکید دارند.
 
پتروشیمی لرستان باید توسعه یابد
آیت‌الله میرعمادی با تاکید بر اینکه فلسفه مدیریت در این بوده که مدیر به یک مجموعه تحرک ببخشد گفت: مدیر باید در یک مجموعه ایجاد انگیزه کند و عشق به کار و تولید را تقویت ببخشد.
وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه مهم‌ترین مشکل لرستان موضوع بیکاری است تصریح کرد: کارهای خوبی در استان انجام‌گرفته و آمار بیکاری در استان پایین آمده ولی بازهم این آمار در لرستان بالا بوده که باید رفع شود چرا که بیکاری پیامدهای بسیار بدی در جامعه دارد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه بیکاری سبب ناامیدی، افسردگی، بالا رفتن سن ازدواج، طلاق، ناامنی، افزایش جرم و جنایت می‌شود گفت: اگر کارآفرینی و تولید در جامعه وجود داشته باشد امنیت آفرین خواهد بود و تولید منها قدرت و اقتدار حکومت می‌شود.
آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه پیشرفت، آسایش، فرهنگ و تمدن در سایه تولید است ادامه داد: تولید موجب نشاط در جامعه می‌شود.
وی با بیان اینکه سرمایه‌ای عظیم در مجتمع پتروشیمی لرستان به کار گرفته شده است افزود: باید به دنبال توسعه ظرفیت‌ها در این مجتمع باشیم و این امر نیز با برنامه‌ریزی، طراحی و خلاقیت محقق می‌شود.
باید تمام فعالیت‌ها به سمت تولید سوق داده شود
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اینکه باید در تولید به نهایت فکر کرد و در مصرف قناعت کرد گفت: باید با برنامه‌ریزی لازم شهرک‌های پایین‌دستی پتروشیمی استان راه‌اندازی شوند.
آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه باید با اقدامات و برنامه‌ریزی لازم این مجتمع به قطب پتروشیمی ایران و جهان تبدیل شود گفت: در این راستا باید اعتمادبه‌نفس و خودباوری در بین نیروهای این مجتمع تقویت شود.
وی با تأکید بر اینکه امسال باید تمام فعالیت‌ها به سمت تولید سوق داده شود گفت: تسهیلات پرداختی نیز باید به سمت تولید سوق داده شوند و موجب تقویت تولید شوند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر ضرورت توجه به کارگران و نیروی انسانی فعال در این مجموعه بیان داشت: این امر موجب ایجاد انگیزه و امید در میان مجموعه می‌شود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا