یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان خرم‌آباد گفت: از ابتدای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تاکنون ۵۸ هزار و ۶۰۰ نفر از خدمات این طرح در شهرستان خرم‌آباد بهره‌مند شده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "علی عبداللهی" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی که امسال هفدهمین مرحله‌ی خود را سپری می‌کند با استقبال کم‌نظیر مسافران نوروزی در خرم‌آباد روبرو شده است.
 وی بیان کرد در این طرح مسافران از خدماتی نظیر تست رایگان قند و فشارخون، ایستگاه دوستدار کودک، توزیع بروشورهای فرهنگی و امدادی، محصولات فرهنگی، به همراه نقشه و بروشور بهره‌مند می‌شوند.
 سرپرست جمعیت هلال‌احمر خرم‌آباد گفت: در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی که از بیست و پنجم اسفندماه سال گذشته آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه جاری ادامه می‌یابد اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر شهرستان خرم‌آباد با هدف کاهش تصادفات و انجام سفری ایمن و سالم به مسافران خدمت ارائه می‌دهند.
 وی بیان کرد: از ابتدای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تاکنون ۴۹۰ نفر روز از اعضای جوانان به همراه کارکنان جمعیت هلال‌احمر شهرستان خرم‌آباد با تلاش شبانه‌روزی خود توانستند خدمات رضایت بخشی را به مهمانان و مسافران نوروزی ارائه دهند.
عبداللهی اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان خرم‌آباد ۴ پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در مبادی ورودی به شهر خرم‌آباد و قلعه فلک‌الافلاک به‌عنوان محل مسافر پذیر دایر شده است.
 سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان خرم‌آباد به طرح سحاب نیز اشاره کرد و بیان داشت: در طرح سحاب که در آن گشت‌های سیار با حضور در محل‌های پرمسافر نظیر پارک‌ها و معابر گردشگر پذیر خدمات امدادی را ارائه می‌دهند که تاکنون نیز توانسته‌اند به ۳۴۰ نفر خدمت‌رسانی کنند.
 وی تصریح کرد: در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، شهرستان خرم‌آباد با توجه به شرایط خاصی که نسبت به سایر شهرهای استان دارد توانسته است بیشترین خدمت‌دهی را در استان به خود اختصاص دهد که جای تقدیر و تشکر از اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر شهرستان خرم‌آباد را دارم.
 وی همچنین از مسئولینی که در برگزاری این طرح با جمعیت هلال‌احمر شهرستان همکاری داشته‌اند تقدیر کرد و داشت: امیدوارم با تلاش شبانه‌روزی خود بتوانیم به مردم استان و مهمانان نوروزی خدمات‌دهی مطلوبی و مورد رضایتی را ارائه دهیم.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا