یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس معتقد است خوی استعماری در ذات انگلیس است و اکنون در زمان گشایش سفارتخانه‌ها باید حساسیت ویژه‌تری نسبت به رفتار آن‌ها داشت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمد بیرانوندی" در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به رویکرد استعماری انگلیس گفت: زاویه دید ایران نیز بر اساس همین خوی استعمارگری انگلیس نسبت به آن‌ها تبیین شده است.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: امروز حصارهای دنیا شکسته شده اما لازم است کشورها در کنار این قضیه حفظ هویت نیز داشته باشند لذا با حفظ همه اصول ممکن است برقراری ارتباط و ادامه آن با انگلیس مفید باشد.
وی افزود: به هر حال بازگشت روابط ایران و انگلیس به حالت سابق که روابط دیپلماتیک اندکی میان دو کشور وجود دارد هم به نفع ایران و هم به نفع این کشور است چرا که جمهوری اسلامی می‌تواند روح تعامل‌گر خود را در صحنه بین‌الملل نشان دهد و انگلیس نیز با مقتدرترین کشور منطقه روابط خود را حفظ کرده است.
بیرانوندی ادامه داد: البته در این بین باید توجه داشت که رقیب ما رقیبی کهنه‌کار بوده که استعمار و استثمار در ذات آن است لذا بعد از بازگشایی سفارتخانه که پیش از این و بعد از فراز و نشیب‌های بسیار اتفاق افتاد باید نسبت به رفتار آن‌ها حساسیت بیشتری داشت.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان به سیاست خارجی انگلیس در دوران ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: ترامپ بسته باز نشده‌ای است و هنوز کسی نتوانسته تشخیص دهد که برنامه او برای آینده چیست با این حال جمهوری اسلامی اصل را بر تعامل و حفظ روابط با کشورها به‌جز رژیم صهیونیستی گذاشته است.


دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1396-01-09 11:54
اصلا آقای بیرانوندی این حرف ها رو ولش، واسه خرم آباد چی کردی؟نرو آنجا فقط حضور وغیاب حاضری بزن!باید بری نطق کنی،مثل نماینده بروجرد تو پنج دقیقه مجلس به توپ میبنده :lol: ایل بیرانوند وهمچنین اصلاح طلبان خرم آباد به شما رای دادن، انتظارات از شمابالاست!کمک کنید پارسیلون،یخچال سازی وبقیه صنایع راکد راه بیوفتن
نقل قول کردن
#2 جوان 1396-01-09 13:36
بلاخره نماینده زیارت شد

زمان انتخابات همه جا بودن

الان هیچ جا نمیشه پیداشو کرد
نقل قول کردن
#3 دلاور 1396-01-09 14:21
ظریف حواسش هست شما در کنار این پیشنهادها ؛ قلعه رو آزاد کنید تا ثبت جهانی بشه تا اقتصاد شهر پیشرفت کنه و مشکل بیکاری حل بشه.
شما که اصلاح طلب بودی و گفتی نقشه های زیادی برا پیشرفت شهر دارم
نقل قول کردن
#4 مهدی 1396-01-10 00:27
منظورتون از تعامل برجام عزیزتون که نیست،ماکهداریم ازسفره برجام می خوریم وسیر نمی شیم
نقل قول کردن
#5 ن.ر 1396-01-10 03:44
هر دم از این باغ بری میرسد ... تازه تر از تازه تری میرسد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا