یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کارشناس هواشناسی لرستان گفت: سیستم فعال باران‌زا در اواخر امروز سه‌شنبه هشتم فروردین‌ماه وارد لرستان می‌شود و به مدت 48 ساعت سطح استان را فرا می‌گیرد.
به گزارش یافته، "زینب اکبری" روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز امواج ناپایداری نوار غرب کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهند که انتظار داریم از اوایل امشب و طی روزهای چهارشنبه و ساعاتی از روز پنجشنبه علاوه بر ابرناکی، کاهش دمای روزانه و وزش باد قابل‌ملاحظه، بارش باران همراه با رعدوبرق را برای اغلب نقاط استان شاهد باشیم.
وی ادامه داد: طی این مدت در مناطق مستعد احتمال تگرگ و در ارتفاعات و نواحی سردسیر رگبار برف و مه‌آلود بودن آسمان دور از انتظار نخواهد بود.
اکبری افزود: با توجه به ماهیت متغیر رگبارهای بهاری (به‌ویژه روز چهارشنبه) احتمال آب‌گرفتگی معابر و نیز اختلال در تردد جاده‌ای نیز پیش‌بینی می‌شود.
وی گفت: غبارآلود بودن آسمان برخی نقاط منجر به کاهش دید می‌شود لذا بکار بردن اقدامات لازم برای جلوگیری از مخاطرات و کاهش خسارات احتمالی توصیه می‌شود.

عکس از آرشیو است

دیدگاه‌ها  

#1 چگنی 1396-01-09 12:40
بجای روگذر در خرم آباد استخر ( زیر گذر ) ساختند. زیر گذر رو بیشتر در شهرهای خشک کویری میسازند نه در شهرهای مرتفع کوهستانی باران زا. الان چهار سال از کلنگ زنی زیر گذر گلدشت میگذرد و همچنان بلا تکلیف بحال خود رها شده است و ورودی جنوبی شهر را بسیار زشت کرده است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا