یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس‌ کل دادگستری لرستان و رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان گفت: هدف این است که تهدیدات موجود بر سر راه فعالیت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری برطرف شود و برای دستیابی به این مهم ضروری است اعتماد سرمایه‌گذاران را برای انجام سرمایه‌گذاری در لرستان جلب کنیم.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "جعفر بدری" در جلسه‌ی مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان، با ذکر این مسئله که با وجود تهدیداتی که وجود دارد نباید انتظار سرمایه‌گذاری داشته باشیم، گفت: مطالبات بانکی و جرائم سرسام‌آور در حال حاضر یک تهدید جدی در این زمینه قلمداد می‌شود.
وی افزود: وقتی یک واحد تولیدی دچار مشکل می‌شود، تعدادی بیکار می‌شوند و این مسئله بر سایر حوزه‌های اجتماعی هم اثرگذار است.
رئیس‌کل دادگستری لرستان، با اشاره به نقش پُررنگ اتاق بازرگانی برای پیگیری و برطرف نمودن مشکلات واحدهای تولیدی تصریح کرد: مجموعه قضایی استان از سرمایه‌گذارانی که با حسن نیت در استان سرمایه‌گذاری کرده و می‌کنند همه‌جانبه حمایت و پشتیبانی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه بخش قابل‌توجهی از مشکلات سرمایه‌گذاری و واحدهای تولیدی ناشی از تغییر و تحولات ملی و بین‌المللی است عنوان داشت: سرمایه‌گذاران نیازمند وجود یک ثبات هستند تا بر اساس آن برای انجام سرمایه‌گذاری اقدام نمایند و اگر این ثبات وجود نداشته باشد طبیعی است که خیال آن‌ها آسوده نخواهد بود.
بدری با تأکید بر اینکه همه‌ی دستگاه‌ها باید پا به پای هم در جهت رفع مشکلات تولید تلاش کنند، تصریح کرد: بانک‌ها هم باید تا جایی که امکان دارد به واحدهای تولیدی بدهکار مهلت بدهند.
وی افزود: در دستگاه قضایی هم قضات باتجربه‌ای را در شعب ویژه‌ای مسئول رسیدگی به مشکلات صاحبان واحدهای تولیدی کرده‌ایم که این شعب در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پرونده‌های مرتبط رسیدگی می‌کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 سروش 1396-01-07 23:09
کاملا درسته ما فقط عین کبوتر بازی فقط کارمون کیش کردن سرمایه گذاره جدیدا همه شدند میراث و تاریخ شناس ..عده ای حتی فرق بافت فرسوده و تاریخی رو هم نمی دانند ودر هر کار عمرانی سرک میکشند ...کلا ما مردم لرستان عین پنکه های قدیم نیستیم که چهار دور داشتند ...در کل عین کولر آبی دور کندمون سوخته و رو دور تندیم ...جدیدا یه عادت خیلی بد داریم هرکاری اعم از خوب و بد باهاش مخالفیم ..این دردماست
نقل قول کردن
#2 سیروس 1396-01-09 12:49
همیشه دکتر بدری حرفهای دلسوزانه میزنند. خدا حفظشون کنه. امیدوارم گوش شنوایی باشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا