یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان گفت:امیدواریم بتوانیم در ادامه‌ی فعالیت‌های سال گذشته، در سال جدید هم با سرعت بیشتری در مسیر توسعه‌ی استان و فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و عمرانی و توسعه‌ای حرکت کنیم.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "حسین سلاح‌ورزی"در جلسه‌ی مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان با اشاره به نام‌گذاری سال 96 توسط مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال، گریزی به توفیقات به دست آمده در حیطه‌ی ملی و استانی زد و گفت: در حیطه‌ی ملی، فعالیت دولت تدبیر و امید در موضوع برجام و رفع مشکلات بین‌المللی و سیاست خارجی باعث حصول توفیقات چشمگیری شد که در حوزه‌ی اقتصادی ملموس و اثرگذار بود.
وی افزود: مهار تورم و برعکس شدن جریان تورمی اقتصاد کشور از رقم 45 درصد در سال‌های گذشته به حدود 8 درصد در اسفندماه گذشته، موضوع بسیار مهم و قابل‌توجهی برای فعالان اقتصادی کشور محسوب می‌شود که نباید از آن چشم پوشید.
رئیس اتاق بازرگانی تصریح کرد: رشد اقتصادی قابل قبول و ثبات نسبی‌ای که در اقتصاد کشور به وجود آمده باعث می‌شود اقتصاد قابل پیش‌بینی باشد که این موضوع اتفاق و دستاورد بزرگی است و روزهای خوبی را نوید می‌دهد.
وی افزود: در حوزه‌ی استانی هم در بخش صنعت، تأمین نقدینگی واحدهای تولیدی و بهبود شاخص‌های کسب و کار روند رو به بهبودی در استان شکل‌ گرفته است.
سلاح‌ورزی بیان داشت: از نظر بررسی‌های انجام شده در دبیرخانه شورای گفتگو، 80 درصد مشکلات و نارضایتی‌های بخش خصوصی، بانکی، مالیاتی و تأمین اجتماعی بوده است که در این زمینه هم آنچه در حوزه‌ی اختیارات استان بوده انصافاً در جهت رفع مشکلات تلاش صورت گرفته است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری لرستان گفت: خوشبختانه همگام با فعالیت بخش اجرایی استان، همواره مجموعه قضایی لرستان هم حرکت کرده‌اند و نمود این تلاش برگزاری بیش از 20 جلسه در این کمیته و تصویب مصوبات کارگشا در راستای رفع مشکلات حوزه‌ی تولید و سرمایه‌گذاری استان بوده که قابل تقدیر است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان یادآور شد: با فعال شدن برش شهرستانی کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری لرستان و انجام بازدیدهای مستقیم و میدانی از واحدهای تولیدی شهرستان‌ها فعالیت این کمیته وارد فاز جدیدی شد که باعث گردید فعالیت این کمیته در استان تبدیل به الگویی ملی برای اجرا در سایر استان‌های کشور شود.
وی عنوان داشت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است در راستای رفع نظام‌مند و سیستماتیک مشکلات حوزه‌ی کسب و کار قدم برداریم.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا