یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان از پذیرش و اسکان 52 هزار و 912 مهمان نوروزی در 6 روز نخست سال 96 خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، “علی قربانی” با اعلام این خبر افزود: این تعداد مهمان نوروزی در قالب 14 هزار و 714 خانوار تعطیلات امسال را در اماکن گردشگری لرستان سپری کرده‌اند.
 وی خاطر نشان کرد: تا ساعت 24 روز ششم فروردین ماه تعداد 5 هزار و 120 مسافر در قالب یک هزار و 426 خانوار در ستادهای اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان پذیرش شده‌اند.
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان در ادامه اطلاع رسانی دقیق را یکی از راهبردهای ستادهای اجرایی خدمات سفر عنوان کرد و گفت: به‌منظور رفاه مهمانان نوروزی و تسهیل در دسترسی آنان به مراکز اسکان درمبادی ورودی شهرها و مناطق مختلف شهر تبلیغات مختلفی صورت گرفته تا مهمانان نوروزی بتوانند در کمترین زمان ممکن به مراکز اسکان دسترسی پیدا کنند.
وی در ادامه به چاپ و انتشار ویژه نامه چشم‌انداز فرهنگ اشاره کرد و گفت: این ویژه‌نامه با محوریت ستاد اجرایی خدمات سفر در تیراژ 5 هزار نسخه بین پایگاه‌های اسکان شهرهای مختلف توزیع‌شده است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا