یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم ازنا و درود گفت: مجلس دهم ترکیب جدیدی دارد و فکر می‌کنم مجلس دهم کارشناسی‌تر خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "مجید کیان پور"در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به دوران تحصیلی دانشجویی‌اش، اظهار داشت: دوران کارشناسی و کارشناسی ارشدم را در رشته عمران در دانشگاه آزاد اسلامی اراک گذراندم و در هر دو مقطع جزء شاگرد اول‌ها بودم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز دانشجوی دکتری عمران در دانشگاه علوم و تحقیقات هستم، افزود: معتقدم همه باید برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.
کیانپور در بخش دیگر سخنانش درباره میزان محبوبیت رئیس‌جمهور در میان مردم، تصریح کرد: در حال حاضر قضاوت درباره رأی آوری یا رأی نیاوردن روحانی زود است و باید این قضاوت را به مردم بسپاریم و ببینیم چه تصمیمی می‌گیرند.
وی درباره مشکلات معیشتی کشور، تأکید کرد: معتقدم نباید همه مشکلات معیشتی را به دوش یک نفر بیندازیم چراکه علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته این زمینه اما تحریم‌های ظالمانه غرب و برخی مشکلات داخلی کشور و همچنین عدم پایبندی آمریکایی‌ها به برجام چالش‌هایی را به وجود آورد اما مردم ثابت کردند که قوی‌تر از آن هستند که با این دست‌اندازها عقب‌نشینی کنند.
نماینده مردم درود و ازنا در پایان مهم‌ترین اتفاق سال ۹۵ را شکل‌گیری مجلس دهم برشمرد و خاطرنشان کرد: مجلس دهم ترکیب جدیدی دارد و حدود ۶۰ درصد نمایندگان چهره‌های جدیدی هستند که هر یک می‌توانند بر اساس تجارب خوبشان در امر قانون‌گذاری بهتر کمک کنند؛ فکر می‌کنم مجلس دهم کارشناسی‌تر خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا