یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: چهار استان فارس، بوشهر و هرمزگان و جنوب استان کرمان، روزهای یکشنبه و دوشنبه (ششم و هفتم فروردین) در معرض بارندگی و سیلاب قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری یافته، «میثم جعفرزاده» امروز (یکشنبه) در گفتگو با ایرنا افزود: استان‌های سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بوئر احمد، خوزستان، ایلام و لرستان نیز با توجه به‌شدت بارندگی کمتر نسبت به چهار استان پیش‌گفته، در همین ایام در اولویت دوم بروز پدیده سیلاب قرار دارند.
وی گفت: موج بارندگی‌هایی که از انتهای اسفندماه سال گذشته آغاز و تا چهارم فروردین تداوم داشت، موجب شد تا در حوضه‌های آبریز کرمان، بوشهر و هرمزگان بارندگی‌های خوبی به ثبت برسد، به‌گونه‌ای که در حوضه کرمان در سدهای جیرفت، بافت، سیرجان و سد «نسا» سرریز آب صورت گرفت.
جعفرزاده افزود: بارندگی‌ها سبب شد در سدهای کشور آبگیری‌های خوبی روی دهد، به طوری که سد «شمیل و نیان» در هرمزگان نیز از شرایط آبگیری خوبی برخوردار شده و در خوزستان با توجه به بارشی که از اسفند آغاز و تاکنون ادامه داشته، بیش از 80 درصد سیلاب‌ها توسط سدهای موجود در منطقه ذخیره شد.
مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با استفاده از پیش‌بینی‌های هواشناسی، حوضه سیلاب از محل سدها به بعد به صورت نرمال مدیریت شود.

http://yaftenews.ir/images/stories3/haseil.JPG

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1396-01-06 15:26
حیف این همه آب رودخونه و گرداب سنگی و جوی شهوا که هدر میره! کاش این مهندس ونخبگان استان یه فکری به حالش کنن، به قرآن آب تو قرن 21 ارزشی صدبرابر نفت داره! مردم آفریقا دارن تو خشکسالی تلف میشن اما ماقدرش نمیدونیم :sad: این آب اگه مال اصفهان یاقم ویزد بود هرگز نمیزاشتن هدر بره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا