یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور صبح امروز به بروجرد سفر کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " زهرا احمدی پور" صبح روز پنجشنبه سوم فروردین‌ماه 96 در سفری یک‌روزه به شهرستان بروجرد سفر کرد.
وی در اولین برنامه سفر خود از ستاد اسکان و راهنمایی مسافران نوروزی مستقر در میدان زائران کربلا این شهرستان دیدن کرد.
حضور در گلزار شهدای بروجرد، ستاد اسکان مسافران نوروزی، خانه آیت‌الله بروجردی، مسجد امام(ره)، خانه افتخار الاسلام این شهرستان از برنامه‌های سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور به بروجرد است.
زهرا احمدی‌پور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی در بدو ورود به بروجرد با استقبال رسمی هوشنگ بازوند استاندار لرستان، علی کورانی‌فر فرماندار شهرستان بروجرد، ناصر مرادی شهردار بروجرد، محمد كرمی رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجرد و جمعی دیگر از مسئولان استان قرار گرفت.
شایان ذکر است احمدی پور در روزهای پایانی سال 95 هم در لرستان حضور یافت و از اماکن مذهبی و گردشگری شهرستان‌های خرم‌آباد و الیگودرز دیدن کرد.




حضور در گلزار شهدا

معاون رئیس‌جمهوری در بدو ورود به این شهرستان، از کمپ هلال‌احمر در میدان زائران کربلای این شهر بازدید کرد. همچنین رئیس‌ سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با حضور در گلزار شهدای شهرستان بروجرد به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، همچنین بر سر مزار آیت‌الله شیخ محمدابراهیم نجفی بروجردی، آرامگاه شهید محمد صارمی و آیت‌الله صاحب‌زمانی ــ یکی از مفاخر شهرستان بروجرد ــ حاضر شد و فاتحه‌ای را نثار روح این درگذشتگان کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 غرفه دار 1396-01-03 13:13
متاسفانه امروز 3فروردین بسیاری از غرفه های نمایشگاهای صنایع دستی در مرکز استانمان به علت عدم رعایت استاندارد در نصب و .... واژگون و خسارات عمده ایی به هنرمندان مظلوم وارد شده ...جای خجالت داره که این خانم محترم که رییس میراث فرهنگی کشور هستش آیا درد دل هنرمندان رو شنیده چرا ایشون از غرفه های خالی در خرم آباد بازدید کردند ... جایی یابی اشتباه و عدم استقبال مردم و نبود سرپناهی برای مسافران در این بارش باران و نبود یک مدیر واحد ما غرفه داران را سردر گم کرده والا چه گناهی کردیم که در این استان میخواهیم کار هنری کنیم ... چرا رسانه ها برای تهیه خبر به این نمایشگاه نمیان ...
نقل قول کردن
#2 غرفه دار 1396-01-03 13:16
ریاست محترم گردشگری به فکر ما قشر فراموش شده در حوزه صنایع دستی باشید کی خسارت مارو میده تا کی باید تاوان بی تدبیری ها رو بدیم لطفا فعالیت ما را رزومه کاری خودتان نکنید
نقل قول کردن
#3 فعال محیط زیست 1396-01-03 18:06
متاسفم
نقل قول کردن
#4 توسعه و ثبت جهانی 1396-01-04 10:00
وعده الکی نمیخواییم .عمل کنید.عمل کنید.خانم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا