یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل مدیریت بحران لرستان جزئیات بارش‌ها را تا ساعت 8 صبح پنج‌شنبه سوم فروردین‌ماه اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، رضا آریایی در جمه خبرنگاران، با اشاره به جزئیات بارش‌ها در لرستان از دیروز تا ساعت 8 صبح پنج‌شنبه سوم فروردین‌ماه اظهار داشت: شهرستان کوهدشت با 14 میلی‌متر بیشترین و الیگودرز با 2 میلی‌متر کمترین بارش را داشتند.
وی میزان بارش‌ها در الیگودرز را 2 میلی‌متر، دورود 4 میلی‌متر، خرم‌آباد 8 میلی‌متر، بروجرد 7 میلی‌متر، الشتر را 6 میلی‌متر، رومشگان 11 میلی‌متر، نورآباد 8 میلی‌متر، شهرستان ازنا با 4 میلی‌متر، پل‌دختر با 8 میلی‌متر و کوهدشت 14 میلی‌متر عنوان کرد.
مدیر کل مدیریت بحران لرستان همچنین متوسط بارندگی‌ها در لرستان را 7 میلی‌متر اعلام کرد.
آریایی در ادامه با اشاره به این که سامانه بارشی جدیدی از عصر امروز وارد لرستان شده و تا روز شنبه به فعالیت خود ادامه می‌دهد، افزود: با ورود این سامانه شاهد بارش باران در مناطق مختلف استان خواهیم بود.
وی با اعلام این که این سامانه به شدت سامانه‌ای قبلی نیست، افزود: ولی در عین حال در برخی ساعات ممکن است شاهد بارش شدید باران همراه با وزش باد و رعد و برق باشیم و آب‌گرفتگی معابر در برخی مناطق نیز در این مدت دور از انتظار نیست.
آریایی در ادامه از کلیه مسافران نوروزی درخواست کرد که به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی از نصب چادر و توقف در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند؛ ادامه داد: در هفته‌ای که گذشت شاهد بارش‌های بسیار مطلوبی در سطح استان بودیم.
آریایی پیش‌بینی کرد تا پایان فروردین‌ماه شاهد بارش مطلوب باران در سطح استان لرستان باشیم.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 یه همشهری 1396-01-03 09:29
ما نفهمیدیم ایشون مدیر کل مدیریت بحرانند یا گزارشگر هواشناسی ؟!!
نقل قول کردن
#2 آرمین 1396-01-03 13:12
به نقل از یه همشهری:
ما نفهمیدیم ایشون مدیر کل مدیریت بحرانند یا گزارشگر هواشناسی ؟!!

مدیرکل مدیریت بحران هستن،اما خب واسه پیشگیری از حوادث بنده خدا مجبوره اطلاع رسانی کنه!میتونست اینکار نکنه وبره راحت تو خونه لم بده ولی مثل بقیه مسئولان این شهر تو خواب نیست
نقل قول کردن
#3 همشهری 1396-01-03 13:55
احتمالا متخصص هواشناسی است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا